کد خبر : 2061867 | 23 مرداد 1403 ساعت 14:23 | 13.8K بازدید | 9 دیدگاه

بیشتر می‌جنگم تا ناامید نشوید

عذرخواهی هیت‌وومن: متاسفم طلا نگرفتم

تیرانداز مشهور کره‌جنوبی، کیم یه جی، خبر از وضعیت خوب خود بعد از بیهوش شدن در کنفرانس خبری چند روز پیش داد.

عذرخواهی هیت‌وومن: متاسفم طلا نگرفتم

به گزارش "ورزش سه"، کیم یه جی، تیرانداز مدال‌آور کره‌جنوبی در المپیک پاریس که به واسطه چهره کاریزماتیکش و اکت جذاب هنگام تیراندازی مثل یک سوپراستار فیلم‌های جنایی به محبوبیت جهانی رسیده بود، در کنفرانس خبری خود بعد از بازگشت به کره از هوش رفت.

کیم یه جی که مدال نقره مسابقه تیراندازی با تپانچه بادی 10 متر را در المپیک 2024 پاریس به دست آورد، به‌طور ناگهانی در طی یک کنفرانس مطبوعاتی به زمین افتاد و حاضران را شوکه کرد.

او امروز با انتشار پستی در شبکه اجتماعی خود نوشت: «الان حالم خوب است. شنیدم خیلی‌ها نگران هستند. این‌بار بیشتر می‌جنگم تا ناامید نشوید. خیلی ممنون و دوستتان دارم. ممنون از همه شما به‌خاطر نگرانی و ابراز لطفی که داشتید. خیلی زود به تمرینات بر می‌گردم تا مردم کشورم را خوشحال کنم.»

همچنین بعد از درخشش تیم تیراندازی کره قرار شده که امکانات بیشتری به آنها اختصاص داده شود. مقررات جدیدی برای ایجاد انگیزه بیشتر در نظر گرفته خواهد شد.
مثلا اقامتگاهی که در حال حاضر چهار بازیکن در آن زندگی می‌کنند حدود هشت سال است که مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما در نیمه دوم سال آینده به ساحتمال جدیدی منتقل می‌شود.

همچنین تفاوت در پاداش‌ها را نیز می‌تواند عنوان کرد. امسال پاداش طلا از 3 میلیون وون به 20 میلیون وون افزایش یافته است و برای نقره، از 2 میلیون وون به 10 میلیون وون. پاداش مدال برنز نیز از 1.5 میلیون وون به 8 میلیون وون تغییر پیدا کرد.

دیدگاه‌ها