کد خبر : 2061863 | 23 مرداد 1403 ساعت 14:13 | 23.9K بازدید | 50 دیدگاه

در تلاش برای یافتن پاسخ یک سوال مهم؛

چمن باغ فردوس بدتر از نقش جهان! (عکس)

چمن مجموعه باغ فردوس هم اصلا شرایط مطلوبی برای برگزاری تمرینات سپاهان ندارد.

چمن باغ فردوس بدتر از نقش جهان! (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، این روزها مدیران باشگاه سپاهان علاوه بر اینکه باید برای جذب بازیکن خارجی تلاش کنند، درگیر یک موضوع مهم دیگر که تعویض چمن ورزشگاه نقش جهان است هم شده‌اند. این در شرایطی است که عکس‌های منتشر شده از تمرینات تیم فوتبال سپاهان نشان می‌دهد که چمن مجموع باغ فردوس و همینطور چمن جروکان نیز شرایط خوبی ندارند.

باشگاه سپاهان بهترین باشگاه فوتبال ایران از نظر زیرساخت و داشتن امکانات حرفه‌ای به شمار می‌رود، که به پشتوانه حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خاورمیانه از نظر مالی شرایط خوبی دارد و همواره نظم مالی این باشگاه الگویی برای سایر باشگاه‌ها بوده است.

حال سوال اینجاست که چطور طی سال‌های اخیر که سپاهان توانسته نامش را به عنوان یک مدعی بزرگ در فوتبال ایران و آسیا مطرح کند، اقدامی موثر در مجموع بزرگ باغ فردوس برای بهبود شرایط تمرینی طلایی‌پوشان صورت نگرفته یا اگر صورت گرفته چرا به صورت مقطعی به این موضوع مهم پرداخته شده است؟! 

2067557

این سوالی است که باید مدیران سپاهان طی دو دهه گذشته به آن پاسخ بدهند؛ معضلی که سبب شده این روزها مورایس و شاگردانش نه تنها ورزشگاه مناسبی برای میزبانی در لیگ برتر و آسیا نداشته باشند، که از انجام تمرین در چمن مناسب هم محرومند!

دیدگاه‌ها