کد خبر : 2061862 | 23 مرداد 1403 ساعت 14:10 | 14.8K بازدید | 35 دیدگاه

تاج: من و اسکوچیچ رفیقیم، قدرش را بدانید

مهدی تاج در حاشیه مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی به تمجید از دراگان اسکوچیچ پرداخت.

تاج: من و اسکوچیچ رفیقیم، قدرش را بدانید

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج دو سال قبل و پس از بازگشت به راس فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ را که تیم ملی ایران را به عنوان اولین تیم آسیا به جام جهانی برده بود، از سمت خود برکنار کرد و کارلوس کی‌روش را به نیمکت تیم ملی بازگرداند.

ویدئو: 349884

اسکوچیچ که در آن زمان انتظار داشت با توجه به عملکرد خوب تیمش در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۴، در جام جهانی نیز روی نیمکت ایران حضور داشته باشد، با دلخوری ایران را ترک کرد و به کرواسی بازگشت.

او که در این دو سال حاضر به بازگشت به ایران نشده بود، در تابستان امسال پیشنهاد تراکتور را پذیرفت تا ماموریت جدیدی را در فوتبال ایران و در یک تیم پرطرفدار آغاز کند.

پس از بازگشت اسکوچیچ به ایران و زمانی که اعضای تیم تراکتور در ایفمارک حاضر شده بودند، این سرمربی کروات برای اولین‌بار پس از برکناری‌اش از هدایت تیم ملی با مهدی تاج روبه‌رو شد و با او عکسی یادگاری گرفت تا این تصویر با عنوان آشتی تاج و اسکوچیچ در رسانه‌ها منتشر شود.

مهدی تاج در حاشیه مجمع سالیانه هیئت فوتبال آذربایجان شرقی در پاسخ به این سوال که آیا او و اسکوچیچ آشتی کرده‌اند، با خنده گفت: رفیق هستیم. او برای فوتبال کشور زحمت کشیده است. واقعا اسکوچیچ برای فوتبال مملکت زحمت کشیده و جای تقدیر و تشکر دارد. شما هم قدرش را در تبریز بدانید.

دیدگاه‌ها