کد خبر : 2061861 | 23 مرداد 1403 ساعت 14:08 | 17.2K بازدید | 21 دیدگاه

پیشنهادات خارجی به سرمربی فرنگی رسید!

استعفای حسن رنگرز: شایعه یا واقعیت

چند روز بعد از پایان المپیک، شایعه استعفای حسن رنگرز در برخی خبرگزاری‌ها مطرح شده است.

استعفای حسن رنگرز: شایعه یا واقعیت

به گزارش "ورزش سه"، حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی را می‌توان با کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز در المپیک موفق مربی ایرانی در پاریس 2024 دانست. 

او که از حدود 2 سال قبل و بعد از استعفای محمد بنا هدایت فرنگی‌کاران را برعهده گرفت هم تیمش را با سهمیه کامل راهی پاریس کرد و هم با تیمی نسبتا جوان توانست نتیجه‌ای درخشان در المپیک کسب کند.

اما حالا بعد از گذشت چند روز از بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی به تهران، شایعه استعفای حسن رنگرز از سوی برخی خبرگزاری‌ها مطرح شده است. دلیل این ماجرا هم خستگی رنگرز و دریافت پیشنهادات خارجی عنوان شده است.

1840470

با اینکه این شایعات می‌تواند با توجه به کارنامه رنگرز به واقعیت هم نزدیک باشد، اما بعید است علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی به‌خاطر ارتباط نزدیک و دوستانه‌ای که با حسن رنگرز دارد، اجازه بدهد تا این سرمربی جوان با نتیجه درخشانی که کسب کرده و تیم یک‌دستی که درست کرده، از سمت خود کنار برود.

در حالی که رنگرز تلفن همراه خود را هم به‌خاطر استراحت بعد از چند ماه پرفشار خاموش کرده، انتشار این شایعه هنوز با واکنشی از سوی فدراسیون کشتی مواجه نشده و حتی نزدیکان رنگرز نیز این موضوع را به صورت رسمی تایید نمی‌کنند.

دیدگاه‌ها