کد خبر : 2061860 | 23 مرداد 1403 ساعت 14:10 | 246.4K بازدید | 447 دیدگاه

وجودش را نداری مقابل من بایستی پتریاشویلی؛

عصبانیت بی‌سابقه ملی‌پوش کشتی در پست اینستاگرامی

نایب قهرمان المپیک 2024 تمام فکر و ذکرش را روی انتقام از حریف گرجستانی گذاشته است.

عصبانیت بی‌سابقه ملی‌پوش کشتی در پست اینستاگرامی

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین زارع پس از کسب دو مدال جهانی و یک برنز المپیک 2020 با انگیزه زیادی وارد پاریس شد تا عملکرد بهتری نسبت به دوره گذشته داشته باشد و این‌بار با مدال طلا تشک کشتی را ترک کند، اما او در بازی فینال غافلگیر شد و در رقابت با گنو پتریاشویلی نتوانست موفق ظاهر شود و به قهرمانی نرسید تا حالا حس انتقام تمام وجودش را بگیرد.

ملی‌پوش 125 کیلوگرم کشتی آزاد ایران امید اصلی کسب مدال طلای کاروان المپیک 2024 بود، اما در گام آخر شکست تلخی را متحمل شد تا در انتظار قهرمانی برای دوره بعد و مهم‌تر از آن انتقام از گنو پتریاشویلی بماند.

حریف گرجستانی شکست‌های قبلی مقابل امیرحسین زارع را در فینال المپیک پاریس جبران کرد و پس از پایان این رقابت، خوشحالی آزادکار ایران را مقابل چشمان او به نمایش گذاشت که منجر به عصبانیتش شد و تاج و تخت او را پایین آورد.

این خوشحالی پتریاشویلی پس از پیروزی در فینال کشتی سنگین‌وزن المپیک، کاری کرده تا حالا امیرحسین زارع تمام هدفش را روی انتقام از این حریف گرجی بگذارد و وعده جبران این باخت را در پیامی به شرح زیر بدهد:

«نهایت احترام و عزت پیشگاه مردم شریف و خطاپوش کشورم ایران
باور آن سخت است که امروز برخلاف انتظاراتم باید از نقره‌ی المپیک بنویسم. مدالی که هر چند ارزشمند و والا اما شاید لایق پیشکش کردن محضر شما صاحبان فخر و افتخار نباشد. قدردان پیام‌های پرمهرتان و زحمات بی‌دریغ همه عزیزانی که مرا در این مسیر سخت و فرسایشی هدایت و حمایت کردند هستم و خواهم بود و با شما مردم کشورم پیمان می‌بندم که هزینه‌ی کاستی‌ها را جبران و پاسخ حیله و رندی‌‌ها را با تاوانی بزرگ بدهم.
عهد می‌بندم که نتیجه بی‌احترامی به ایران و فرزندانش پایانی تلخ و هضم‌نشدنی داشته باشد. این، نه تهدید است و نه تحریک؛ یک وظیفه‌ی کاملا ملی و حیثیتی است که سنگینی آن را تا روز موعود روی شانه‌هایم حمل خواهم کرد.
تا آن روز اما در انتظار پاسخ به یک پرسش اساسی از جان مایه می‌گذارم؛
چه کسی وجود ایستادن مقابل پرچم میهنم ایران را خواهد داشت؟
هستیم، و خواهیم دید.
حق نگهدار
امیرحسین زارع
فرزند ایران
المپیک پاریس ۲۰۲۴»

2067555

دیدگاه‌ها