کد خبر : 2061858 | 23 مرداد 1403 ساعت 13:57 | 30.3K بازدید | 12 دیدگاه

لوکاکو به سیم آخر زد: دستمزد کمتر به‌خاطر کونته

روملو لوکاکو آماده است تا برای پیوستن به ناپولی و همکاری دوباره با آنتونیو کونته دستمزدش را کاهش دهد.

لوکاکو به سیم آخر زد: دستمزد کمتر به‌خاطر کونته

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد قرضی لوکاکو با رم در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و او بار دیگر در اختیار چلسی قرار گرفت و از همان زمان بود که مذاکرات ناپولی با مدیران این باشگاه برای به خدمت گرفتن او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال آغاز شد.

کونته به عنوان سرمربی جدید ناپولی انتخاب شده و قرار است در فصل آینده نیمکت این تیم بنشیند و اصرار او باعث شد که مدیران این باشگاه به صورت جدی مذاکرات با چلسی و نمایندگان این بازیکن را شروع کنند و خیلی زود با او به توافق رسیدند.

چلسی امیدوار بود که بتواند مدیران ناپولی را برای معاوضه لوکاکو با ویکتور اوسیمن متقاعد کند اما این اتفاق رخ نداد و مذاکرات به صورت یک‌طرفه برای جذب این ستاره بلژیکی ادامه دارد ولی هنوز به توافق نهایی نرسیده است.

حالا روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که لوکاکو تمام تلاشش را برای عملی کردن این انتقال به کار گرفته و حتی به مدیران ناپولی اعلام کرده که آماده است تا دستمزدش را برای حضور در این باشگاه و بازی دوباره تحت هدایت کونته کاهش دهد.

پیشنهاد اولیه ناپولی برای به خدمت گرفتن این بازیکن به دست مدیران چلسی رسیده که پیشنهاد ۲۵ میلیون یورویی به علاوه بند پاداش پنج میلیون یورویی است اما گفته می‌شود که آنها خواهان دریافت حداقل ۴۰ میلیون یورو برای موافقت با این انتقال هستند.

دیدگاه‌ها