کد خبر : 2061855 | 23 مرداد 1403 ساعت 13:41 | 58.9K بازدید | 59 دیدگاه

او واقعا متفاوت بود

باورمان نمی‌شد: امباپه روز اول همه را جارو کرد

لوکا زیدان فاش کرد که کیلیان امباپه در 13 سالگی چطور همه مربیان آکادمی رئال را شیفته خود کرده بود.

باورمان نمی‌شد: امباپه روز اول همه را جارو کرد

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه فردا اولین بازی رسمی خود را با رئال مادرید انجام می‌دهد. شبکه دازن به همین مناسبت مستندی از امباپه پخش کرده که در آن تصاویری از اولین روزهای حضور کیلیان در آکادمی رئال نیز دیده می‌شود. او در سال 2012، زمانی که  فقط 13 سال داشت، چند هفته در آکادمی رئال بود و به سرعت همه را شیفته خودش کرد ولی در نهایت به دلایلی ترجیح داد برگردد و در فرانسه برای موناکو بازی کند.

لوکا زیدان که در آن مقطع او نیز در آکادمی رئال بود، در مورد امباپه گفت: «یادم است بازیکنان بسیار خوبی در آکادمی رئال مادرید بودند، اما کیلیان خیلی متفاوت بود. کمی ریزنقش که هنوز عضلاتش شکل نگرفته بودند اما او این قدرت را داشت که همه را از پیش رو بردارد. او از نظر فنی بسیار بسیار خوب بود و همه مبهوت او شده بودیم.»

2067543

لوکا ادامه داد: «عملکرد امباپه عالی بود ولی چرا او در رئال نماند؟ تنها به دلایل غیرورزشی نماند. بله، چون تغییر فرانسه به اسپانیا در آن زمان برای یک نوجوان ریسکی بود. کیلیان هرگز باندی در حومه پاریس را ترک نکرده بود. کیلیان به‌خاطر مسائل مربوط به کشور، زبان و خانواده نماند. اگر او در رئال ماندنی شده بود، شاید همه چیز برایش متفاوت پیش می‌رفت.»

دیدگاه‌ها