کد خبر : 2061850 | 23 مرداد 1403 ساعت 13:26 | 54.9K بازدید | 50 دیدگاه

اینیگو حتما حفظ شود

اولین درخواست فلیک بعد از شکست غیرمنتظره

هانسی فلیک بعد از شکست دیشب بارسا در اولین اقدام از مدیران باشگاه خواست تا هرچه زودتر قرارداد اینیگو مارتینز ثبت شود.

اولین درخواست فلیک بعد از شکست غیرمنتظره

به گزارش "ورزش سه"، مدافع باسکی تنها مدافعی بود که تمام 90 دقیقه مقابل موناکو را بازی کرد و سرمربی آلمانی امیدوار است که او را روز شنبه در والنسیا برای اولین بازی لیگ داشته باشد.

بعد از ظهر دیروز، باشگاه بارسلونا ثبت قرارداد اریک گارسیا، کلمنت لنگله و آنسو فاتی در لالیگا را رسمی کرد. در مورد مدافع میانی کاتالان، قهرمان جدید المپیک به همراه پائو کوبارسی و فرمین لوپز، تصمیم قطعی است و تصمیم بر این است که او در فصل جاری با بارسا ادامه دهد. اریک روز جمعه این را تایید کرده بود و شنبه آینده او برای بازی در مستایا برابر والنسیا در دسترس خواهد بود.

موندودپورتیوو نوشته است که مربی آلمانی همچنین می‌خواهد اینیگو مارتینز را برای اولین دوئل لیگ داشته باشد ولی فعلا این مقدور نیست چون قرارداد اینیگو هنوز ثبت نشده است. فلیک از عملکرد مدافع باسکی بسیار راضی است و با توجه به وضعیت تیم در بازی شب گذشته حضور اینیگو برابر والنسیا را حیاتی می‌داند. او روی لنگله حساب نمی‌کند و مدافع فرانسوی با وجود ثبت قراردادش در فهرست فروش قرار دارد.

بارسا تابستان قبل با اینیگو قراردادی دو ساله امضا کرد ولی به دلیل مشکلات مالی تنها قرارداد سال اول او را به ثبت رساند. او حتی در پایان فصل بند اختیاری فسخ داشت که آن را فعال نکرد چون مطمئن بود فلیک را متقاعد خواهد کرد. اینیگو به این هدف رسید و حالا باید دید باشگاه به موقع قراردادش را ثبت می‌کند یا خیر.

دیدگاه‌ها