کد خبر : 2061849 | 23 مرداد 1403 ساعت 13:24 | 13.4K بازدید | 54 دیدگاه

واکنش‌ها به دادگاه سیتی: نمی‌خواهند سقوط کنند!

فوتبال‌دوستان انگلیسی امیدی به رعایت عدالت درباره تخلفات صورت گرفته از سوی منچسترسیتی ندارند.

واکنش‌ها به دادگاه سیتی: نمی‌خواهند سقوط کنند!

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه قبل بود که لیگ برتر انگلیس اعلام کرد پس از تحقیقات صورت گرفته متوجه شده که باشگاه منچسترسیتی حداقل در ۱۱۵ مورد قوانین فرپلی مالی را نقض کرده است و به همین دلیل باید در دادگاهی حاضر شود و به اتهامات وارد شده به صورت رسمی پاسخ دهد.

برگزاری این دادگاه برای مدتی طولانی به تعویق افتاد اما حالا اعلام شده که قرار است اولین جلسه رسیدگی به این اتهامات در اواسط یا اواخر ماه سپتامبر سال جاری میلادی (اواخر شهریور یا اوایل مهر ماه) برگزار شود و انتظار می‌رود که رسیدگی به این پرونده بیشتر از ۱۰ هفته زمان ببرد.

با این حال، واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی به مشخص شدن زمان رسیدگی به این پرونده چندان مثبت نبوده است و به نظر می‌رسد که فوتبال‌دوستان انگلیسی امیدی به اجرای عدالت در این مورد ندارند. یکی از آنها در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «همه ما می‌دانیم این داستان چطور تمام می‌شود. با جریمه‌ای نه چندان زیاد که پرداختش برای سیتی راحت است. در هر حال به نفع آنهاست که محروم شوند چون در غیر این صورت همیشه ابری از تردید و شک بالای سرشان خواهد بود.»

کاربر دیگری اضافه کرد: «آنها زمان زیادی خریدند تا قاضی را در تعطیلاتی خوب انتخاب کنند.»

یکی دیگر از این افراد اظهار داشت: «آنها مشخصا به دنبال این هستند که جلوی سقوط سیتی را بگیرند چون مسابقات لیگ دسته پایین‌تر آغاز شده و اتحادیه فوتبال فقط به پول فکر می‌کند، بنابراین نمی‌خواهد لیگ را با ۱۹ تیم ادامه دهد. بیشترین کاری که خواهند کرد کسر امتیاز است اما من هیچ اعتمادی به اتحادیه فوتبال انگلیس برای انجام کاری که باید بکنند ندارم.»

یکی از کاربران هم نوشت: «تا زمانی که رای بی‌گناهی این افراد فاسد صادر شود، ۳۰ امتیاز دیگر از اورتون کسر خواهد شد.»

دیدگاه‌ها