کد خبر : 2061844 | 24 مرداد 1403 ساعت 02:22 | 30.6K بازدید | 30 دیدگاه

خدابنده‌لو به دنبال سورپرایز گاریدو در پرسپولیس

هافبک جوان پرسپولیس شاید کار سختی برابر حضور در ترکیب اصلی پیش رو داشته باشد، اما از بالاترین انگیزه برای این مهم برخوردار است.

خدابنده‌لو به دنبال سورپرایز گاریدو در پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در شرایط کنونی و با توجه به جزئیاتی که گاریدو از شرایط پرسپولیس دریافت کرده و در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی نیز پشت سر گذاشته، سروش رفیعی و مسعود ریگی هافبک‌های میانی مدنظر او برای ترکیب اصلی محسوب می‌شوند.

محمد خدابنده‌لو اما که در نیم فصل گذشته به پرسپولیس آمده، خیلی زود توانست شرایط مناسبی را در فلسفه تاکتیکی اوسمار ویرا برای خود شکل دهد. او در دیدارهای تدارکاتی این فصل نیز زیر نظر گاریدو تلاش زیادی داشت تا بتواند جایگاه خود را در ترکیب به دست بیاورد.

2067516

پست پر ترافیک پرسپولیس با حضور سروش رفیعی، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی و در نهایت محمد خدابنده‌لو که البته قرار است با احتمال بازگشت زودهنگام میلاد سرلک، شرایط ویژه‌تری نیز به خود بگیرد، یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های این فصل را رقم خواهد زد. البته هیچ بعید نیست با احتمال بازگشت میلاد سرلک یکی از این نفرات که سینا اسدبیگی محتمل‌تر خواهد بود، برای دستیابی به فرصت بازی بیشتر، از تیم جدا شود.

باید دید شرایط در نهایت برای خدابنده‌لو که در بین بازیکنان کنونی در این پست از انگیزه و قدرت جوانی بیشتری برخوردار است به چه شکل خواهد بود.

دیدگاه‌ها