کد خبر : 2061837 | 23 مرداد 1403 ساعت 13:00 | 24.6K بازدید | 71 دیدگاه

خرید بی‌خرید

نگرانی آنچلوتی برای مدیران رئال مهم نیست

کارلو آنچلوتی همچنان به خرید یک مدافع میانی تاکید دارد اما این موضوع برای مدیران رئال مادرید مهم نیست.

نگرانی آنچلوتی برای مدیران رئال مهم نیست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در فصل گذشته موفق شد  قهرمانی در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد تا فصل بسیار خوب و درخشانی را پشت سر گذاشته باشد اما مشکلاتی که این تیم تجربه در طول فصل تجربه کرد باعث شد که ارزش این قهرمانی‌ها بیشتر شود.

مصدومیت تیبو کورتوا، ادر میلیتائو و داوید آلابا که هر سه از ناحیه رباط صلیبی بود و انجام عمل جراحی روی زانوهایشان را به همراه داشت باعث شد که دست آنچلوتی در انتخاب بازیکن در خط دفاعی بسته باشد و او بارها از بازیکنان در پست‌های غیر تخصصی استفاده کرد تا برابر حریفان ایستادگی کند.

آلابا هنوز در حال سپری کردن دوران نقاهت پس از انجام عمل جراحی و طی کردن روند مصدومیتش است و این در حالی است که ناچو هم تصمیم گرفت تا پنجره نقل و انتقالات تابستانی رئال مادرید را ترک کند و به این ترتیب آنچلوتی و هواداران این تیم منتظر جذب یک مدافع میانی برای فصل آینده بودند.

مذاکرات رئال با لنی یورو در حال انجام بود اما لیل تصمیم گرفت که این بازیکن را با پیشنهادی بهتر به منچستریونایتد بفروشد و پس از آن بود که مدیران رئال اعلام کردند که دیگر تصمیمی برای خرید مدافع در پنجره تابستانی امسال ندارند. اتلتیک مدعی شده است که آنچلوتی هنوز هم باور دارد که جذب چنین بازیکنی در این پست الزامی است و این موضوع را به اطلاع مدیران این باشگاه رسانده است.

اما مدیران و اعضای هیئت مدیره رئال معتقد هستند که این تیم با فهرست فعلی و بازیکنانی که در اختیار دارد هم توانایی رقابت در تمامی مسابقات و مدعی بودن در کسب عناوین قهرمانی در فصل آینده را خواهد داشت و فعلا که اهمیتی برای اصرار آنچلوتی برای جذب مدافع قائل نیستند.

دیدگاه‌ها