کد خبر : 2061835 | 23 مرداد 1403 ساعت 12:48 | 23.6K بازدید | 67 دیدگاه

دو قطبی جالب والیبال: مثل مسی و‌ رونالدو در فوتبال

در روزهای اخیر بحث زیادی درباره اینکه اروین انگاپت بهتر است یا ویلفردو لئون شکل گرفته است.

دو قطبی جالب والیبال: مثل مسی و‌ رونالدو در فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، در آغاز هفته، فینال المپیک والیبال بین دو تیم قدرتمند فرانسه و لهستان برگزار شد و تیم میزبان با نمایش خیره‌کننده‌ای موفق شد لهستان را راحت‌تر از انتظار شکست دهد و در مقابل تماشاگران خودی به مدال طلای المپیک پاریس دست یابد. این پیروزی نه تنها افتخاری برای فرانسه بود، بلکه نقطه عطفی در رقابت بین دو فوق ستاره والیبال جهان، اروین انگاپت و ویلفردو لئون، نیز به‌شمار می‌رفت.

این دو بازیکن برجسته که بسیاری آنها را با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در دنیای فوتبال مقایسه می‌کنند، در این مسابقه حساس نقش کلیدی داشتند. در حالی که برخی لئون را توانمندتر می‌دانند و برخی دیگر انگاپت را ستاره‌ای کامل می‌شناسند، این انگاپت بود که در فینال المپیک نمایش بهتری ارائه داد و موفق شد با عملکردی درخشان، تیمش را به مدال طلا برساند.

هرچند لئون نیز در این مسابقه و کل تورنمنت درخشید و به عنوان امتیازآورترین بازیکن المپیک و بهترین سرویس‌زن انتخاب شد، اما این انگاپت بود که با رهبری تیم فرانسه به قهرمانی المپیک، برتری خود را در این دوئل حساس به اثبات رساند. این رقابت تماشایی بین دو غول والیبال جهان بدون شک همچنان ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها