کد خبر : 2061831 | 23 مرداد 1403 ساعت 12:24 | 24.5K بازدید | 30 دیدگاه

در بازدید تاج، همه چیز عالی به جز وی ای ار و گیت

یادگار: ورزشگاهی با دستگیره‌های پنج میلیون تومانی!

ریاست فدراسیون فوتبال بازدید جامعی از آخرین وضعیت ورزشگاه یادگار امام تبریز پس از انجام برخی اصلاحات داشت.

یادگار: ورزشگاهی با دستگیره‌های پنج میلیون تومانی!

به گزارش "ورزش‌ سه"، این بازدید از اتاق‌های مختلف ورزشگاه یادگار امام تبریز نظیر رختکن، اتاق داوران و ... آغاز شد و سپس مهدی تاج رئیس فدراسیون به طبقه دوم رفت تا از جایگاه ویژه وضعیت استادیوم را مورد بررسی قرار بدهد و در آخرین مرحله نیز در کاسه ورزشگاه یادگار امام حضور پیدا کرد و طی گفت‌وگویی یک دقیقه‌ای به بازدید خود خاتمه داد.

در ادامه مرحله به مرحله به این بازدید و جزئیاتی که مطرح شده‌اند پرداخته‌ایم:

2067494
در این قسمت تاج با حضور در طبقه دوم از برخی اصلاحات ابراز رضایت می‌کند، اما در ادامه تاکید دارد که تا ورود گیت‌ها به صورت استاندارد و آنلاین ایجاد نشود، اجازه میزبانی به ورزشگاه یادگار امام تبریز داده نخواهد شد.
2067495
بخش دیگر این بازدید در تونل منتهی به ورزشگاه بود که به شکل زیبایی نسبت به گذشته ایجاد شده است. تاج در این بخش از بازدید خود پیشنهاد نصب تصاویر مشاهیر و پیشکسوتان باشگاه تراکتور را مطرح می‌کند که با واکنش مثبت راهنمای باشگاه مواجه شد.
2067496
در این تصویر راهنمای استادیوم در حال معرفی سایر قسمت‌ها است و بار دیگر جمله او فضا را عوض می‌کند. او در این لحظه به رئیس فدراسیون می‌گوید که برای سرامیک‌ها متری 600 هزار تومان هزینه شده که سبب می‌شود مهدی تاج با شوخی از او بخواهد که کارش را به ساخت و ساز عوض کند.
2067497
در این بخش راهنمای ورزشگاه در حال توضیح درباره جنس دستگیره‌های استفاده شده برای درهای ورزشگاه است و تاکید می‌کند که برای هر دستگیره دو سال پیش مبلغ 5 میلیون هزینه شده که این صحبت راهنما با لبخند رئیس فدراسیون و اطرافیانش همراه می‌شود.
2067498
در قسمت دیگر بازدید تاج از ورزشگاه او را به بخش تاسیسات و جعبه تقسیم برق استادیوم می‌برند که شرایط این دو بخش سبب شد رئیس فدراسیون گوشی از جیب دربیاورد تا به احتمال فراوان برای بازسازی ورزشگاه آزادی و سایر استادیوم‌ها از یادگار امام الگو گرفته شود.
2067499
یکی از بخش‌های جالب توجه این بازدید اینجا اتفاق افتاد که رئیس فدراسیون با حضور در طبقه دوم و دیدن کلیت استادیوم از ناتوانی دولت در ساخت استادیوم جدید در کشور می‌گوید.

درنهایت مهدی تاج جمع‌بندی خود از این بازدید و آخرین شرایط ورزشگاه را اینطور بیان می‌کند: «باید از اداره کل ورزش و جوانان، هیئت فوتبال آذربایجان شرقی و باشگاه تراکتور تشکر کرد. چیزی که دیدم برای خودم عجیب بود. البته به‌جز نور که به امید خدا حتما درست خواهد شد. رختکن‌های بسیار عالی، حوضچه آب سرد و همه چیز عالی.»

تاج سپس به موضوع گیت‌ها بازمی‌گردد و اضافه می‌کند: «به‌خصوص گیت‌هایی که الان پشت سر ماست و در حال کار شبانه‌روزی هستند تا به لیگ برسد و هر کسی جای خودش بنشیند، چون براساس مصوبه اگر گیت و صندلی آماده نباشد، بازی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.» 

رئیس فدراسیون در ادامه با تمجید دوباره به دو نکته مهم دیگر نیز برای میزبانی یادگار اشاره می‌کند: «خیلی زحمت کشیده‌اند. دستشان درد نکند. به هر حال دو اتفاق باید بیفتد که یکی مسئله گیت‌های ورودی است و دیگری مسئله وی ای آر.» 

مهدی تاج سپس درباره مشکل وی ای آر و راهکار برای حل آن ورزشگاه تبریزی‌ها اینگونه توضیح می‌دهد: «وی ای آر را باید بچه‌های ما بیاوند. در واقع جایی که الان برای اتاق وی ای آر آماده کرده‌اند، الان گفته‌اند نمی‌شود و باید به جای دیگری منتقل شود. باید برای این موضوع راه حلی پیدا شود. من خودم دنبال این هستم که مشکل را یک‌جوری حل کنم.» 

در پایان فردی که در حال ثبت تصویر بود از مهدی تاج درباره وضعیت چمن ورزشگاه پرسید که او اینطور توصیف کرد: «چمن عالی بود. همه چیز ورزشگاه عالی بود. نواقصی هست که به سرعت در حال رفع هستند و من تقدیر و تشکر دارم.»

دیدگاه‌ها