کد خبر : 2061804 | 23 مرداد 1403 ساعت 10:53 | 18.4K بازدید | 5 دیدگاه

ناکامی بزرگ: پاسخ منفی ستاره اسپانیایی به لیورپول

مارتین زوبیمندی تصمیم گرفته است پیشنهاد لیورپول برای پیوستن به این باشگاه در تابستان امسال را رد کند.

ناکامی بزرگ: پاسخ منفی ستاره اسپانیایی به لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، مدیران لیورپول به دنبال تقویت این تیم در پست‌های مدنظر آرنه اسلوت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال هستند و بسیاری از رسانه‌های انگلیسی از زوبیمندی به‌عنوان هدف اصلی این باشگاه در این تابستان برای اضافه شدن به فهرست این تیم نام برده بودند.

این بازیکن بند فسخی ۶۰ میلیون یورویی در قراردادش با رئال سوسیداد داشت اما در روزهای اخیر گفته شده بود که مدیران این باشگاه در اقدامی عجیب از او خواسته‌اند که شخصا برای پرداخت این بند فسخ اقدام کند که درخواستی غیرمنتظره و غیرمعمول برای او بود.

حالا سایت اسپانیایی رلوو خبر داده است که این بازیکن تصمیم گرفته است که پیشنهاد لیورپول برای پوشیدن پیراهن این تیم در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا را رد کند و حداقل به مدت یک فصل دیگر هم در ترکیب رئال سوسیداد در لالیگا حضور خواهد داشت.

این در حالی است که پیش از این گفته شده بود که مدیران لیورپول هم از تاخیر او در پاسخ‌گویی به این پیشنهاد ناراحت و مایوس هستند و قصد دارند گزینه‎‌های دیگری را برای پیدا کردن یک شماره شش مطمئن در خط میانی در نظر بگیرند و حالا باید این کار را به صورت جدی و البته هرچه زودتر تا پیش از بسته شدن پنجره تابستانی در پایان ماه آگوست انجام دهند.

دیدگاه‌ها