کد خبر : 2061790 | 23 مرداد 1403 ساعت 09:34 | 45K بازدید | 29 دیدگاه

درخواست ستاره ناراضی رئال: بگذارید بروم

دنی سبایوس از مدیران رئال مادرید خواسته است که با جدایی او از این باشگاه موافقت کنند.

درخواست ستاره ناراضی رئال: بگذارید بروم

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس در سال ۲۰۱۷ به رئال مادرید پیوست و در طول دوران حضورش در این باشگاه در یک بازه زمانی دو ساله به‌صورت قرضی هم در آرسنال توپ زد اما در تابستان سال گذشته تصمیم گرفت که قراردادش را با رئال تمدید کند و به حضورش در این تیم ادامه دهد.

او امیدوار بود که بتواند جایش را در ترکیب اصلی این تیم پیدا کند یا حداقل دقایق بیشتری برای حضور در زمین فرصت داشته باشد اما شرایط مطابق انتظارش پیش نرفت و همین موضوع باعث شد که در طول فصل هم بارها از این وضعیت ابراز نارضایتی کند و بسیاری انتظار جدایی او را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال داشتند.

با این حال، خداحافظی غیرمنتظره تونی کروس از دنیای فوتبال باعث شد که این تصور به وجود بیاید که مدیران رئال تمایلی به فروش این بازیکن ندارند تا بتوانند در صورت مصدومیت سایر هافبک‌ها از او در ترکیب این تیم استفاده کنند اما این تنها مشکل جدایی او از رئال مادرید به نظر نمی‌رسد.

اتلتیک خبر داده که سبایوس به صورت رسمی خواهان جدایی از رئال مادرید شده و این موضوع را با مدیران این باشگاه هم در میان گذاشته اما مشکل اصلی اینجا است که او هنوز هیچ پیشنهادی ندارد و باشگاهی برای به خدمت گرفتنش با رئال در ارتباط نبوده است. مدیران رئال آماده هستند تا در صورت دریافت پیشنهاد برای فروش او، آن را بررسی کنند.

دیدگاه‌ها