کد خبر : 2061772 | 23 مرداد 1403 ساعت 00:53 | 45.6K بازدید | 27 دیدگاه

با دست خالی در لیگ برتر ماندیم؛

پیام پورموسوی برای استقلال: من بردم

سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان، در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر به عملکرد خود در سال گذشته پرداخته است.

پیام پورموسوی برای استقلال: من بردم

به گزارش "ورز ش‌سه"، فصل گذشته بارها ماجرای کنار گذاشتن سیروس پورموسوی و حتی استعفای او مطرح شد که درنهایت اتفاق نیفتاد تا این مربی باتجربه که توانسته بود آبی پوشان اهوازی را پس از چند سال به لیگ برتر برساند، ماموریت حفظ سهمیه را هم با تغییراتی که در نیم فصل در بازیکنانش ایجاد کرد انجام داده باشد.

با این حال در پایان فصل راه پورموسوی و استقلال خوزستان از هم جدا شد و مدیران باشگاه تصمیم به استخدام میودراگ بوژوویچ گرفتند.

حالا در آستانه آغاز رقابت‌های لیگ برتر پورموسوی پستی اینستاگرامی منتشر کرده و خودش را برنده اتفاقات سال گذشته توصیف کرده است.متن صحبت‌های پورموسوی به شرح زیر است:

« با سلام و درود. استقلال خوزستان بعد از چندين سال حضور در ليگ  يك با اتحاد و همدلي مديريت و كارگران زحمتكش گروه ملي، مردم خوزستان و حمايت هواداران بزرگ خود و ساير باشگاههاي خوزستاني توانست به ليگ برتر صعود كند، و در فصلي كه گذشت علي‌رغم تمام كارشناسي‌هاي غير منصفانه و حملات لشكر مجازي آقايان با توكل بر خدا، درات و همدلي مديريت باشگاه، مطبوعات و رسانه استان، پيشكسوتان بزرگ خوزستان، كادر فني و بازيكنان غيور در كنار هواداران عزيزمان توانستيم با دست خالي باز هم در ليگ برتر بمانيم تا مجددا با حضور هواداران و مردم خوزستان در پايان دو فصل باشكوه و دراماتيك در ورزشگاه غدير جشن صعود و بقا را بگيريم . صعود و بقا، دو كار بزرگ و كم نظير كه كام بعضي‌ها را تلخ نمود. به هرحال با توجه به شروع ليگ جديد براي تيم استقلال خوزستان و هوادارنش آرزوي موفقيت دارم و هميشه و در همه حال از سربلندي تيم هاي خوزستان خوشحال و مسرور خواهم بود. در پناه حضرت حق.»

2067405

دیدگاه‌ها