کد خبر : 2061771 | 23 مرداد 1403 ساعت 09:55 | 16.2K بازدید | 7 دیدگاه

دنیله ده‌روسی: این مهاجم خودش را ثابت کرده است

دنیله ده‌روسی، سرمربی رم، معتقد است که آرتم دووبیک، مهاجم جدید این تیم، به خوبی در رم جا افتاده است و تأکید کرد که با جدایی برخی بازیکنان، بازیکنان قوی‌تری به این باشگاه خواهند پیوست.

دنیله ده‌روسی: این مهاجم خودش را ثابت کرده است

به گزارش "ورزش سه"، ده روسی در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت درباره پیش فصل و نقل و انتقالات رم صحبت کرد. دووبیک، خرید جدید رم، در اولین بازی خود با پیراهن این تیم مقابل اورتون در روز یکشنبه به میدان رفت و ده‌روسی از عملکرد او راضی به نظر رسید.

این سرمربی گفت: «او عملکرد خوبی داشت. ما می‌توانیم با او بازی مستقیمی داشته باشیم که چیزی است که به آن نیاز داریم.»

ده‌روسی افزود: «بدون وجود بازیکنی که بتواند دفاع را باز کند، حفظ توپ فایده ندارد و ما قابل پیش‌بینی می‌شویم. باید آماده باشیم تا بازی کنیم، رو به جلو حرکت کنیم و حریف را غافلگیر کنیم.»

2067403

آیا ده‌روسی انتظار دو یا سه خرید دیگر را دارد؟

او پاسخ داد: «باید ببینیم چه فرصت‌هایی داریم و چه کسی می‌خواهد برود. اگر تصمیم گرفتیم بازیکن دیگری اضافه کنیم، همان کاری را خواهیم کرد که قبلاً انجام داده‌ایم.»

او ادامه داد: «بدیهی است که برخی از بازیکنان از قبل می‌دانند که به صورت دائمی یا قرضی می‌روند. بعضی از بازیکنان می‌روند، چون نمی‌توانند به آن جایگاهی که می‌خواهند در رم برسند. اگر کسی رفت، بازیکنان قوی‌ای را جذب خواهیم کرد؛ من در این مورد مطمئن هستم.»

ده‌روسی همچنین اعلام کرد که پائولو دیبالا غیرقابل فروش است.

دیدگاه‌ها