کد خبر : 2061770 | 23 مرداد 1403 ساعت 00:48 | 37.5K بازدید | 201 دیدگاه

با اولین ناکامی: هواداران بارسا علیه فلیک!

هواداران بارسلونا پس از نمایش ضعیف این تیم در بازی مقابل موناکو، با سوت زدن به هانسی فلیک اعتراض کردند.

با اولین ناکامی: هواداران بارسا علیه فلیک!

به گزارش "ورزش سه"، در بازی دوستانه جام خوان گامپر بین بارسلونا و موناکو، هواداران بارسلونا به دلیل عملکرد ضعیف تیم و شکست ۳-۰ مقابل موناکو، علیه هانسی فلیک، سرمربی جدید تیم، سوت زدند. این بازی که در ورزشگاه المپیک برگزار شد، یکی از اولین چالش‌های جدی مربی آلمانی در اوایل دوران حضورش در بارسا بود.

در این مسابقه، موناکو با گل‌های لامین کامارا، بریل امبولو و کریستین ماویسا بارسلونا را شکست داد. هواداران بارسلونا پس از گل سوم موناکو، شروع به سوت زدن و اعتراض به عملکرد تیم کردند.

2067401

فلیک پس از پایان بازی در گفت‌وگو با رسانه‌ها، عملکرد ضعیف تیمش را پذیرفت و به هواداران وعده داد که با شروع لالیگا شرایط بهتر خواهد شد اما از همین بازی مشخص است که با اولین لغزش‌ها، فلیک با انتقادات گسترده هواداران مواجه خواهد شد.

این شکست و واکنش هواداران نشان‌دهنده فشار زیادی است که فلیک و تیمش در آغاز فصل جدید با آن مواجه هستند. بارسلونا امیدوار است که با شروع لیگ، عملکرد بهتری از خود نشان دهد و اعتماد هواداران را بازگرداند. پیش از این ژاوی هرناندز در زمانی که هدایت بارسلونا را برعهده داشت، هشدار داده بود که مربیان در این تیم تحت فشار زیادی قرار می‌گیرند و باعث از بین رفتن تمرکزشان می‌شود.

دیدگاه‌ها