کد خبر : 2061759 | 23 مرداد 1403 ساعت 08:50 | 33.7K بازدید | 49 دیدگاه

سعود عبدالحمید در کانون توجهات تیم‌های اروپایی

طلسم‌شکنی ملی‌پوش عربستانی با پیوستن به رم یا رنس!

سعود عبدالحمید به دنبال شکستن طلسم بازیکنان عربستانی در خارج از کشور و حضور در لیگ‌های اروپایی مانند سری آ و لیگ فرانسه است.

طلسم‌شکنی ملی‌پوش عربستانی با پیوستن به رم یا رنس!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الهلال عربستان موفق شد تلاش یک باشگاه فرانسوی برای جذب سعود عبدالحمید، مدافع راست این تیم را در جریان نقل‌وانتقالات تابستانی جاری ناکام بگذارد.

سعود عبدالحمید، پس از نمایش‌های درخشان خود در فصل گذشته با تیم الهلال، مورد توجه چندین باشگاه اروپایی قرار گرفته است. با این حال، باشگاه الهلال ایده جدایی این بازیکن را نمی‌پذیرد.

به گزارش رودی گالتی، خبرنگار ایتالیایی در حساب رسمی خود در توییتر، باشگاه رنس فرانسه چند روز پیش پیشنهاد دو میلیون یورویی برای جذب سعود عبدالحمید ارائه کرد، اما این پیشنهاد از سوی الهلال رد شد.

گالتی افزود که باشگاه فرانسوی آماده است پیشنهاد خود را به سه میلیون یورو افزایش دهد و همچنین درصدی از فروش آینده بازیکن را نیز به الهلال اختصاص دهد.

گالتی همچنین اشاره کرد که در روزهای آینده تحولات جالبی در مورد آینده سعود عبدالحمید که به دنبال تجربه حرفه‌ای در اروپاست، رخ خواهد داد.

2067382

در همین راستا، گزارش‌هایی حاکی از اولین اقدام رسمی باشگاه رم ایتالیا برای جذب سعود عبدالحمید در جریان نقل‌وانتقالات تابستانی جاری منتشر شده است.

با وجود شایعاتی مبنی بر تمایل سعود عبدالحمید به ترک الهلال و تجربه حرفه‌ای در اروپا، منابع خبری قبلاً اعلام کرده بودند که الهلال هیچ پیشنهاد رسمی برای جدایی این بازیکن دریافت نکرده است.

رودی گالتی در توییتر خود اعلام کرد که باشگاه رم ایتالیا پیشنهاد رسمی خود را برای جذب سعود عبدالحمید به الهلال ارائه کرده است.

این کارشناس نقل‌وانتقالات تأکید کرد که باشگاه رم به دنبال یک مدافع راست جدید است و پیشنهاد مشخصی برای جذب سعود عبدالحمید ارائه داده است.

وی همچنین افزود که سعود عبدالحمید تمایل به تجربه حرفه‌ای در اروپا دارد، که این مسئله ممکن است آینده او با الهلال را تهدید کند، زیرا قرارداد او در تابستان 2025 به پایان می‌رسد و او در ژانویه آینده وارد دوره آزاد خواهد شد.

دیدگاه‌ها