کد خبر : 2061758 | 23 مرداد 1403 ساعت 00:15 | 21.9K بازدید | 21 دیدگاه

پیام تراشتگن به روبرتو: تا ابد اسطوره مایی!

مارک آندره تراشتگن در صحبت با هواداران، از ژاوی هرناندز و سرخی روبرتو تشکر کرد.

پیام تراشتگن به روبرتو: تا ابد اسطوره مایی!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا یکشنبه شب اعلام کرد که سرخی روبرتو پس از پایان قراردادش در این تابستان به باشگاه بازنخواهد گشت. این بدان معناست که بازوبند کاپیتانی به مارک آندره تراشتگن رسیده است که در ۳۲ سالگی، یک دهه است که در این باشگاه حضور دارد.

تراشتگن که اولین کاپیتانی است که در دو دهه گذشته از لاماسیا پرورش نیافته است، پیش از بازی جام خوان گامپر که با نتیجه ۳-۰ به سود موناکو به پایان رسید، با هواداران صحبت کرد.

هنگامی که تیم به هواداران در استادیوم المپیک لوئیس کمپانیس در مونتجوئیک معرفی شد، تراشتگن سخنرانی خود را به زبان کاتالان آغاز کرد و سپس از دو چهره‌ای که از باشگاه جدا شده‌اند تشکر کرد.

2067383

او گفت: «ما می‌خواهیم از ژاوی و تمام دستیارانش برای تلاش و فداکاری‌هایی که انجام داده‌اند تشکر کنیم. همچنین می‌خواهیم به سرخی روبرتو برای همه کمک‌هایی که به بارسلونا کرده است آرزوی موفقیت کنیم. مطمئناً آنها همیشه در خانه ما به عنوان دو افسانه به یاد خواهند ماند.»

او افزود: «ما فصل جدید را با اشتیاق فراوان آغاز می‌کنیم و به مربی جدید خوش‌آمد می‌گوییم. امیدواریم که این فصل با موفقیت‌های زیادی همراه باشد. علاوه بر این، بازگشت به اسپاتیفای نوکمپ، خانه عزیزمان، نیز در این فصل خواهد بود.»

دیدگاه‌ها