کد خبر : 2061757 | 23 مرداد 1403 ساعت 08:58 | 22.6K بازدید | 47 دیدگاه

سرانجام لبخند روی صورت مدیرعامل تراکتور (عکس)

به نظر می‌رسد تراکتور نقل و انتقالات خود را تکمیل کرده و به مراحل نهایی نزدیک شده است.

سرانجام لبخند روی صورت مدیرعامل تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید مظفری‌زاده در ابتدا به عنوان سرپرست مدیرعاملی تراکتور برای رتق و فتق امور مربوط به واگذاری تیم منصوب شد، اما با توجه به جلب رضایت محمدرضا زنوزی، کار خود را در فصل نقل و انتقالات نیز ادامه داد و حالا به نظر می‌رسد توانسته در وظایف خود به موفقیت برسد.

مظفری‌زاده که به عنوان یک داور بین‌المللی توانسته موقعیت مدیرعاملی در یک باشگاه بزرگ را به دست بیاورد، با توجه به تسلط کامل به زبان انگلیسی و همچنین زیست فوتبالی، بر کار خود کاملا احاطه داشته و در مذاکرات نیز جریان را به خوبی پیش برده است.

او در جریان استخدام دراگان اسکوچیچ و همچنین مذاکرات طولانی برای خرید بازیکنان خارجی، نقش‌آفرینی کرد و همچنین برای خرید شش بازیکن مذاکرات خود را پیش برد. علاوه بر این سرپرست مدیرعاملی تراکتور به عنوان سخنگوی باشگاه نیز فعالیت خود را به خوبی پیش برده و در این زمینه بی‌نقص عمل کرده است.

البته شغل مدیرعاملی در فوتبال ایران، یکی از جایگاه‌های پرمخاطره است و می‌تواند هر لحظه با تندبادهای حوادث همراه شود. نظیر چیزی که در گذشته برای علی خطیر، هوشنگ نصیرزاده و حالا برای رضا درویش پیش آمده. بنابراین مظفری‌زاده باید کاملا مراقب آرامش و رضایت فعلی هواداران تراکتور باشد چرا که به خصوص باتوجه به شرایط موجود در فضای مجازی، امکان دارد بار دیگر اتفاقات جانبی و شاید حتی نامربوط، تاثیر خود را روی او هم بگذارد.

با این حال اکنون بعد از خرید شش بازیکن لیگ برتری و تکمیل اسکواد تیم، به نظر بعد از دو ماه لبخند به صورت داور سابق فوتبال ایران رسیده است. او البته خوشبخت است که حمایت کامل محمدرضا زنوزی را دارد و مالک باشگاه نیز به درستی خود را از صحنه عمومی تا حدی کنار کشیده و تنها نقش پشتیبانی همیشگی را ایفا می‌کند تا تراکتور بیشتر از همیشه به سمت نظم و ثبات پیش برود.

2067380

دیدگاه‌ها