کد خبر : 2061753 | 23 مرداد 1403 ساعت 06:06 | 35.2K بازدید | 49 دیدگاه

گرام سونس:

اگر دی‌لیخت مدافع خوبی بود، این‌قدر تیم عوض نمی‌کرد

گرام سونس، اسطوره لیورپول، انتقاد شدیدی نسبت به جذب ماتیس دی‌لیخت توسط منچستریونایتد مطرح کرد.

اگر دی‌لیخت مدافع خوبی بود، این‌قدر تیم عوض نمی‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در آستانه نهایی کردن انتقال دی‌لیخت از بایرن مونیخ با پرداخت مبلغ 42 میلیون پوند است. این مدافع هلندی که در سال 2019 با تیم آژاکس تحت هدایت اریک تن‌ هاخ به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید، دومین مدافع مرکزی است که پس از لنی یورو به اولدترافورد می‌پیوندد.

اما سونس نسبت به خرید دی‌لیخت توسط یونایتد ابراز تردید کرده و از فیزیک بدنی این مدافع ناراضی است. او دی‌لیخت 25 ساله را یک مدافع سبک‌وزن توصیف کرد.

این اسطوره لیورپول در برنامه تاک‌اسپورت گفت: «من نسبت به دی‌لیخت شک دارم. او در یورو در ترکیب اصلی تیم نبود. او در دو باشگاه بزرگ بازی کرده است و معمولاً این باشگاه‌ها دوست ندارند بازیکن بفروشند. این به خودی خود مشکوک جلوه می‌کند. او وقتی خیلی جوان بود ستاره بود. آیا از آن زمان تا کنون پیشرفت کرده است؟ من مطمئن نیستم که او چیزی است که یونایتد در این زمان نیاز دارد. از نظر من، او یک مدافع سبک‌وزن است. مهم‌ترین چیز برای یک مدافع دفاع کردن است.»

2067372

سونس افزود: «به نظر می‌رسد برخی مربیان فکر می‌کنند مدافع فقط باید بازیسازی از عقب زمین را بلد باشد. توپ را از دروازه دور نگه دارید. این موضوع در مورد دروازه‌بان هم صدق می‌کند. آیا او بهتر از آن اسپانیایی است که به او اجازه دادند برود؟ او با پا خوب نبود اما توپ را بهتر از اونانا از دروازه دور نگه می‌داشت.»

دی‌لیخت در دوران نوجوانی پس از نمایش‌های درخشان خود برای آژاکس به شهرت رسید. او بسیار مورد توجه بود و به یوونتوس و سپس بایرن مونیخ پیوست. این هلندی حالا به نظر می‌رسد آماده است تا در لیگ برتر بازی کند.

دیدگاه‌ها