کد خبر : 2061752 | 23 مرداد 1403 ساعت 08:00 | 15.5K بازدید | 6 دیدگاه

ستاره علیه باشگاه: بحران عجیب در دورتموند

یوسف موکوکو، ستاره بورسیا دورتموند، خواهان جدایی از این تیم شد.

ستاره علیه باشگاه: بحران عجیب در دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، یوسف موکوکو، استعداد درخشان سابق دورتموند، روزگار سختی را می‌گذراند. این بازیکن جوان که دستمزد بالایی دریافت می‌کند، یعنی حدود 8.5 میلیون یورو در سال، خواهان ترک باشگاه است. در واقع، دورتموند نیز علاقه‌مند به فروش سریع این مهاجم است، اما این باشگاه حاضر نیست به خاطر فشارهای موکوکو و مدیر برنامه‌هایش، او را با قیمتی پایین بفروشد.

سباستین کل، مدیر ورزشی دورتموند، گفت: «من گفتم که ممکن است در چند روز آینده اتفاقی بیفتد، اما ما الکی خودمان را تحت فشار قرار نخواهیم داد.» به همین دلیل، دورتموند آماده است در صورت لزوم اقدامات سختگیرانه‌ای انجام دهد.

بیلد گزارش داد که مدیران باشگاه پس از حمله لفظی پاتریک ویلیامز، مدیر برنامه‌های موکوکو، بسیار عصبانی هستند و حتی تهدید کرده‌اند که موکوکو را به تماشاگر تبدیل کنند. به عبارت ساده، دورتموند ترجیح می‌دهد به پرداخت دستمزد بالای او ادامه دهد و موکوکو را مجبور کند بازی‌های تیم را از روی سکوها تماشا کند، تا اینکه او را با قیمتی بسیار پایین‌تر از ارزش بازار فعلی‌اش که 22 میلیون یورو است، بفروشد.

2067371

ویلیامز، مدیر برنامه‌های موکوکو، مدیران باشگاه را متهم کرده بود که به وعده‌های خود به موکوکو عمل نکرده‌اند. او همچنین تهدید کرده بود که باشگاه‌های زیادی هستند که به توانایی‌های موکوکو اعتقاد دارند و می‌خواهند او را در تیم خود داشته باشند.

از بین این تعداد زیاد باشگاه‌های علاقه‌مند، ظاهراً تنها المپیک مارسی پیشنهادی ارائه کرده است که دورتموند آن را بسیار کم می‌داند و حاضر است تنها در صورتی مذاکره کند که مبلغ انتقال بین 15 تا 20 میلیون یورو باشد.

با این حال، طبق اطلاعات بیلد، مارسی در حال آماده کردن پیشنهادی بهتر است. آیا این مشکل برای هر دو طرف حل خواهد شد؟

نوری شاهین، سرمربی جدید، موکوکو را 90 دقیقه روی نیمکت نشاند و حتی کریم آدیمی را در پست مهاجم مرکزی آزمایش کرد. در نیمه دوم نیز سباستین هالر را به موکوکو ترجیح داد.

امروز ماکسیمیلیان بیر از هوفنهایم به عنوان ستاره جدید تهاجمی به دورتموند می‌پیوندد. اگر سرخیو گیراسی، خرید ستاره دورتموند، دوباره آماده شود، موکوکو مهاجم پنجم تیم خواهد بود. سقوطی که در حال حاضر برای او از نظر ورزشی تقریبا غیرقابل جبران است.

کل در مورد موکوکو گفت: «در نهایت، ما می‌خواهیم یک رقابت داشته باشیم. تمام بازیکنان یا باید این واقعیت را بپذیرند یا از این باشگاه بروند.»

دیدگاه‌ها