کد خبر : 2061750 | 23 مرداد 1403 ساعت 06:50 | 14.7K بازدید | 10 دیدگاه

کمال - پرسپولیس در آزادی قسمت نمی‌شود

کمال کامیابی‌نیا بار دیگر مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

کمال - پرسپولیس در آزادی قسمت نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی‌نیا یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر که به بازوبند کاپیتانی این باشگاه هم رسید بار دیگر با پیراهن تیم ذوب آهن مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت.
کامیابی‌نیا تابستان سال گذشته و بعد از 7 سال حضور در پرسپولیس با کمی دلخوری از این تیم جدا شد و به ذوب آهن پیوست.
او هفته‌های ابتدایی فصل گذشته را به خاطر مصدومیت از دست داد. دیدار رفت فصل گذشته پرسپولیس و ذوب‌آهن هم در هفته سوم در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در آن مقطع کامیابی‌نیا مصدوم بود و اصلا با تیمش به تهران نیامد. متعاقب این اتفاق در شرایطی که همه منتظر رویارویی زودهنگام کامیابی‌نیا با یحیی گل‌محمدی، هواداران پرسپولیس و هم‌تیمی‌های سابقش در ورزشگاه آزادی بودند این دیدار رخ نداد.

2056643

کامیابی‌نیا در دیدار برگشت و در هفته هجدهم مقابل پرسپولیس در فولادشهردر دقایق آخر به میدان رفت و بازی کرد و در همان لحظات کوتاه یک کارت زرد هم گرفت، اما در آن مسابقه خبری از گل‌محمدی روی نیمکت سرخ‌ها نبود.

حالا و در شرایطی که پرسپولیس و ذوب آهن در هفته نخست فصل تازه فوتبال ایران با هم دیدار خواهند کرد و باز هم پرسپولیس میزبان است، ورزشگاه آزادی قابلیت میزبانی از این مسابقه را ندارد و اصلا مسابقه خارج از تهران و در ورزشگاه اراک برگزار خواهد شد.

هر چند به احتمال زیاد هواداران پرسپولیس هم سکوهای ورزشگاه اراک را پر خواهند کرد اما اگر این مسابقه در ورزشگاه آزادی و در حضور هواداران پرتعداد پرسپولیس برگزار می‌شد جو متفاوتی برای کاپیتان سابق سرخ‌ها به وجود می‌آمد و شاید بازی در اراک مقابل پرسپولیس برای او راحت‌تر باشد.

دیدگاه‌ها