کد خبر : 2061741 | 22 مرداد 1403 ساعت 23:35 | 42.9K بازدید | 252 دیدگاه

با زخم روی صورت: ستاره بارسلونا تعویض شد

ایلکای گوندوگان در دیدار بارسلونا مقابل موناکو در چارچوب جام خوان گامپر، به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد.

با زخم روی صورت: ستاره بارسلونا تعویض شد

به گزارش "ورزش سه"، در جام خوان گامپر ۲۰۲۴، بارسلونا در ورزشگاه المپیک به مصاف موناکو رفته است. در این بازی هانسی فلیک، سرمربی جدید بلوگرانا، در کنار جوانانی پابلو توره، پائو ویکتور، مارک کاسادو و مارک برنال در ترکیبش، از بازیکنان باتجربه تیم هم استفاده کرد تا بتواند یکی از اولین چالش‌های فصل را با موفقیت به پایان برساند.

نیمه اول بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و فلیک در بین دو نیمه ایلکای گوندوگان را برای سر و سامان دادن به شرایط خط هافبک به میدان فرستاد اما در ابتدای نیمه دوم موناکو روی اشتباه بزرگ مدافعان بارسلونا به گل اول دست یافت.

2067350

کمتر از ۱۰ دقیقه بعد بارسلونا گل دوم را هم دریافت کرد تا کار برای بازگشت به بازی سخت‌تر از پیش شود. اما دو گل موناکو، تنها مشکلات بارسلونا در این بازی نبودند.

کمی بعد از گل دوم موناکو، گوندوگان پس از برخوردی با بازیکن حریف از ناحیه صورت دچار زخم شد و دقایقی را برای مداوا در کنار زمین گذراند.

با این حال در دقیقه ۶۸ مشخص شد که با  وضعیت زخم روی صورتش نمی‌تواند به بازی ادامه دهد و باید تعویض شود. بنابراین فلیک تصمیم گرفت به نظر پزشکان اعتماد کند و جرارد مارتین را به جای هافبک آلمانی‌اش به زمین فرستاد.

دیدگاه‌ها