کد خبر : 2061736 | 22 مرداد 1403 ساعت 23:12 | 22.5K بازدید | 48 دیدگاه

تکلیف ستاره بایرن مشخص شد: می‌ماند!

یوشوا کیمیش بار دیگر در پست هافبک دفاعی برای بایرن مونیخ به میدان خواهد رفت. ماکس ایبرل، مدیر ورزشی باشگاه، تأیید کرد که این بازیکن 29 ساله در آینده نیز در این پست بازی خواهد کرد.

تکلیف ستاره بایرن مشخص شد: می‌ماند!

به گزارش "ورزش سه"، همان‌طور که در بازی دوستانه 2-1 بایرن مونیخ مقابل تاتنهام هاتسپر در سئول دیدیم، کیمیش در بازی دوم مقابل حریف لندنی در روز شنبه، همانند بازی قبل در پشت هافبک بازی کرد. ایبرل تأیید کرد که او نه تنها در این بازی، بلکه در آینده نیز در پست شماره 6 بازی خواهد کرد.

او به بیلد گفت: «ما از قبل برنامه‌ریزی کرده‌ایم. برای ما مشخص بود که کیمیش دوباره در وسط زمین بازی خواهد کرد. ما روی این موضوع فکر کردیم.»

کیمیش پیش از این بارها بین پست دفاع راست و هافبک دفاعی جابه‌جا شده بود و حتی در یورو نیز در پست دفاع راست بازی کرده بود. اما در بازی مقابل تاتنهام، او مجدداً در میانه میدان به میدان رفت و حتی در برخی مواقع به عنوان هافبک هجومی هم بازی کرد.

2067342

کیمیش گفت: «به طور کلی، ونسان کمپانی، سرمربی، می‌داند که من می‌توانم در هر دو پست بازی کنم. تصمیم نهایی با او است.»

کیمیش در بازی مقابل تاتنهام با یک ضربه آزاد پاس گل داد و در نیمه دوم کاپیتان تیم شد. او در دقیقه 80 تعویض شد.

اخیراً شایعاتی درباره جدایی احتمالی کیمیش از بایرن مونیخ مطرح شده بود، اما طبق اطلاعات اسپورت 1، این بازیکن قصد ترک تیم را ندارد.

ایبرل همچنین درباره توماس مولر صحبت کرد. او گفت: «توماس بازیکن بدی نیست، شاید کمی سنش بالا رفته باشد. اما با افزایش سن، کیفیت هم می‌تواند خوب باشد. توماس مولر این را ثابت کرده است.»

دیدگاه‌ها