کد خبر : 2061731 | 23 مرداد 1403 ساعت 05:10 | 18.3K بازدید | 1 دیدگاه

ایوان تونی در رادار الاهلی:

ستاره تیم‌ ملی انگلیس، هدف جدید عربستانی‌ها

ستاره تیم برنتفورد مورد توجه الاهلی عربستان قرار گرفته است.

ستاره تیم‌ ملی انگلیس، هدف جدید عربستانی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، ایوان تونی ستاره انگلیسی به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان در هفته‌های پایانی بازار نقل و انتقالات مطرح شده است.

رومانو اعلام کرد که تونی از ژانویه گذشته مورد توجه باشگاه الاهلی قرار گرفته است، او تأکید کرد که هیچ تصمیمی از سوی بازیکن اتخاذ نشده و تونی در حال ارزیابی گزینه‌های مختلف است.

منابع باشگاه برنتفورد به اتلتیک گفتند که ترجیح آن‌ها این است که تونی را در تابستان امسال به ارزش بازار منصفانه‌اش بفروشند. تابستان گذشته، ارزش تونی بین 80 تا 100 میلیون پوند تخمین زده می‌شد، اما محرومیت طولانی‌مدت او از شرط‌بندی و مصدومیت این بازیکن ارزش او را تغییر داده است.

2067337

اکنون منابع باشگاه برنتفورد ارزش تونی را بیش از 50 میلیون پوند تخمین می‌زنند، که این مقدار بسته به علاقه سایر باشگاه‌ها ممکن است متفاوت باشد. از نظر مالی، برنتفورد نیازی به فروش تونی ندارد، اما با توجه به اینکه قرارداد او 12 ماه دیگر به پایان می‌رسد، فروش او به جای از دست دادن مجانی، منطقی به نظر می‌رسد.

منابع نزدیک به این بازیکن معتقدند که این آرامش قبل از طوفان است و در صورت تصمیم برای جابجایی در نقل و انتقالات این انتظار می‌رود سایر باشگاه‌های علاقه‌مند به او نیز به رقابت بپیوندند و این وضعیت می‌تواند به یک انتقال بزرگ و هیجان‌انگیز در بازار نقل و انتقالات منجر شود.

دیدگاه‌ها