کد خبر : 2061724 | 23 مرداد 1403 ساعت 04:14 | 21.8K بازدید | 7 دیدگاه

تمجید بی‌سابقه اماراتی‌ها: سفیان فرزند ماست

وفاداری عجیب ستاره المپیک پاریس به العین!

مسئولان العین هیچ برنامه‌ای برای انتقال ستاره تیم خود ندارند.

وفاداری عجیب ستاره المپیک پاریس به العین!

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های عربی از علاقه خاص سفیان رحیمی، ستاره تیم ملی المپیک مراکش، به باشگاه خود العین امارات خبر دادند و اعلام کردند که او علاقه‌ای به جدایی از این تیم ندارد.

پس از کسب مدال برنز المپیک 2024 پاریس، درخشش سفیان رحیمی، ستاره مراکشی تیم العین، با تیم المپیک کشورش، بحث‌ها و شایعاتی درباره احتمال انتقال او به لیگ روشن عربستان را افزایش داد. با این حال، رحیمی و مسئولان باشگاه اماراتی‌ به طور کامل این وضعیت را حل کردند و انتقال او منتفی شد!

تعریف و تمجید نسبت به رحیمی پس از نمایش چشمگیر او و نقش بسیار تأثیرگذار او در قهرمانی العین در لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد. به ویژه، سهم جدی او در حذف تیم‌های بزرگی چون النصر و الهلال از این مسابقات، توجه‌ها را به خود جلب کرد.

رحیمی به درخشش قابل توجه خود ادامه داد و با عملکردش مراکش را به مدال برنز المپیک 2024 پاریس رساند. این موفقیت باعث افزایش شایعات درباره پیشنهادات باشگاهی عربستانی شد، اما منابع معتبر عربی تأیید کردند که این بازیکن در امارات باقی خواهد ماند.

2067319

یک منبع نزدیک به رحیمی گفت: او وفاداری زیادی به باشگاه العین دارد و این وفاداری فراتر از حد و مرز است. پس از کسب مدال برنز، او اصرار داشت که به اردوی العین در کازابلانکا بپیوندد و بازی دوستانه به میدان برود!

این منبع ادامه داد: رحیمی علاقه‌ای به شایعات مطرح شده درباره پیشنهادات ندارد و به مدیریت العین قول داده که به تیم کمک کند تا عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا و جام باشگاه‌های جهان در آمریکا را کسب کند. مدیریت العین به شدت از رحیمی قدردانی می‌کند و هرنان کرسپو، مربی تیم، او را مهم‌ترین بازیکن تیم می‌داند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین برای جدایی او جایی برای مذاکره وجود ندارد و رحیمی می‌خواهد عنوان بهترین گلزن لیگ امارات را به دست آورد تا آن را به مجموعه دستاوردهای فردی و جمعی خود با باشگاه اضافه کند.

از سوی دیگر، محمد ابراهیم آل‌محمود، عضو هیئت مدیره العین و مسئول ورزشی این تیم نیز همین دیدگاه را تأیید کرد و به کانال ورزشی مراکش گفت: سفیان رحیمی یک العینی تمام عیار است و ما هیچ علاقه‌ای به بررسی پیشنهادات آتی برای او نداریم. او کاملاً از این موضوع آگاه است، او فرزند باشگاه و فرزند شهر العین است.

وی در پایان افزود: رابطه سفیان با باشگاه، شهر العین و مسئولان باشگاه بیشتر از فوتبال است، این اظهارات نشان‌دهنده تعهد و وفاداری رحیمی به باشگاه العین و برنامه‌های او برای آینده‌اش در این تیم است.

دیدگاه‌ها