کد خبر : 2061722 | 23 مرداد 1403 ساعت 04:26 | 56K بازدید | 74 دیدگاه

تمرین استقلال با لهجه فرانسوی غلیظ!

حضور سه بازیکن فرانسوی‌زبان تمرین استقلال را با اتفاق جالبی رو به رو کرده است!

تمرین استقلال با لهجه فرانسوی غلیظ!

به گزارش "ورزش سه"، تمرین استقلال با حضور پرتعداد بازیکنان خارجی برگزار می‌شود و صحنه‌های جالبی خلق شده است، دو بازیکن آمریکای لاتین، یک بازیکن ازبکستانی، یک بازیکن اهل بوسنی و سه بازیکن که سابقه حضور طولانی مدت در فرانسه را داشتند تمرین استقلال مانند یک تیم خارجی کرده است!

کوین یامگا، کاکوتا و اندونگ سه بازیکنی هستند که طور کامل روی زبان فرانسوی مسلط هستند و همین مسئله ارتباط آنها را راحت‌تر خواهد کرد و شرایط خوبی را در تمرینات و مسابقات برایشان ایجاد می‌کند.

البته کوین‌ یامگا فرصت حضور در نیم فصل نخست را قطعا نخواهد داشت، اما پا به پای دیگر بازیکنان مشغول تمرین کردن است و بعد از حضور اندونگ و کاکوتا حضور فرانسوی‌زبان‌های استقلال به عدد 3 رسید.

اندونگ و کاکوتا دو بازیکنی هستند که در خط هافبک به میدان خواهند رفت و ارتباط کلامی آنها باعث خواهد شد که عملکرد و هماهنگی بیشتری در زمین داشته باشند، البته تمام بازیکنان خارجی تسلط خوبی روی زبان انگلیسی دارند و هماهنگی در داخل زمین بین آنها انجام خواهد شد، اما به نوعی ریتم حملات آبی‌ها دست فرانسوی‌ زبان‌های این تیم خواهد بود!

2067315

بعید به نظر می‌رسد که این دو بازیکن در هفته ابتدایی به صورت ثابت در ترکیب قرار بگیرند اما حضور به عنوان جانشین و رونمایی از آنها دور از انتظار نخواهد بود.

دیدگاه‌ها