کد خبر : 2061721 | 22 مرداد 1403 ساعت 22:14 | 40.2K بازدید | 16 دیدگاه

رسمی: بازیکن ناکام لیورپول به برنتفورد پیوست

فابیو کاروالیو، ستاره پرتغالی، از لیورپول به برنتفورد پیوست.

رسمی: بازیکن ناکام لیورپول به برنتفورد پیوست

به گزارش "ورزش سه"، فابیو کاروالیو انتقال خود را از لیورپول به برنتفورد تکمیل و با این تیم قراردادی پنج ساله امضا کرد. این قرارداد همچنین شامل گزینه‌ای برای تمدید یک ساله است.

دو باشگاه بر سر مبلغی که با بندهای پاداش احتمالی به ۲۷.۵ میلیون پوند می‌رسد، توافق کردند. لیورپول همچنین یک بند فروش ۱۷.۵ درصدی برای این بازیکن که در سال ۲۰۲۲ با مبلغ ۵ میلیون پوند از فولام به این تیم پیوسته بود، در قرارداد گنجانده است. از طرفی، فولام نیز یک بند فروش ۲۰ درصدی از سود انتقال کاروالیو را در فروش قبلی خود قرار داده است، بنابراین انتظار می‌رود بیش از 4 میلیون پوند از این معامله کسب کند.

توماس فرانک، سرمربی برنتفورد، در مورد این انتقال گفت: «فابیو بازیکنی با کیفیت بالاست. او می‌تواند در تمام سه یا چهار پست هجومی در سیستم ۴-۳-۳ یا ۴-۲-۳-۱ بازی کند. بهترین پست او احتمالاً شماره ۱۰ یا وینگر سمت چپ است.

از نظر هجومی، او توانایی‌های زیادی با توپ دارد. می‌تواند از بازیکنان عبور کند، پاس بدهد، موقعیت ایجاد کند و گل بزند. او نوعی بازیکن است که ما در تیم خود زیاد نداریم، بنابراین او چیز خاصی به ما اضافه خواهد کرد. ما بسیار خوشحالیم که او به تیم ما پیوسته و به پیشرفت تیم کمک می‌کند.»

2067313

کاروالیو دومین خرید برنتفورد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پس از ایگور تیاگو، مهاجم ۳۰ میلیون پوندی است که از آن زمان به دلیل مصدومیت زانو برای چندین ماه از میادین دور خواهد بود.

این بازیکن پرتغالی در ۲۱ بازی ۳ گل برای لیورپول به ثمر رساند و فصل گذشته را به صورت قرضی در لایپزیش و هال سیتی گذراند.

دیدگاه‌ها