کد خبر : 2061713 | 22 مرداد 1403 ساعت 21:48 | 15.6K بازدید | 40 دیدگاه

یامال: خستگی تمام شد، کاملاً آماده‌ام

لامین یامال می‌گوید خسته نیست و برای شروع فصل کاملاً آماده است.

یامال: خستگی تمام شد، کاملاً آماده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، لامین یامال، ستاره بارسلونا، اعلام کرد که برای شرکت در بازی‌های بارسلونا آماده است و خستگی مسابقات یورو ۲۰۲۴ کاملاً از بین رفته است.

یامال در مصاحبه‌ای قبل از بازی امشب مقابل موناکو گفت: «ما خسته نیستیم، آماده بازی هستیم. بسیار خوشحالم که می‌توانم به خانه‌ام بازگردم و در مقابل هوادارانم بازی کنم. اینجا جایی است که ما بیشترین علاقه را به بازی داریم و واقعاً منتظر بازی برای این تیم هستیم.»

در مورد هانسی فلیک، مربی جدیدش، او گفت: «فلیک با همه دوستانه و بسیار مهربان برخورد می‌کند. من واقعاً منتظر کار با او بودم و حتی در طول یورو به آن فکر می‌کردم.» او در پایان افزود: «در نهایت، من کاری را انجام می‌دهم که دوست دارم و از این کار لذت می‌برم. پس در حال حاضر هیچ استرسی در من وجود ندارد.»

2067298

یامال یکی از بهترین بازیکنان یورو ۲۰۲۴ بود و تیم ملی اسپانیا با نمایش‌های فوق‌العاده او توانست به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد. او به تازگی چند پیشنهاد خوب از باشگاه‌هایی مانند پاری سن ژرمن داشته است اما علاقه بسیار زیادی به آبی‌اناری‌ها دارد و بدون بررسی به همه پیشنهادها نه گفته است تا بتواند تمرکزش را به طور کامل بر روی بارسلونا و موفقیت با این تیم بگذارد.

دیدگاه‌ها