کد خبر : 2061704 | 23 مرداد 1403 ساعت 03:28 | 24K بازدید | 2 دیدگاه

الاتحاد در اندیشه خلاصی از دست دو خارجی گران

الاتحاد تلاش می‌کند زمینه‌های جدایی ژوتا فیلیپه و لوئیز فیلیپه را از این تیم فراهم کند.

الاتحاد در اندیشه خلاصی از دست دو خارجی گران

به گزارش "ورزش سه"، کادر فنی باشگاه الاتحاد در تلاش است تا ژوتا فیلیپه، وینگر پرتغالی خود را در جلسه‌ای که روز دوشنبه برگزار شد، به ترک تیم در این تابستان، چه به صورت قرضی و چه به صورت انتقال دائمی، متقاعد کند. به گزارش منابع اختصاصی "الریاضیة"، این جلسه به بررسی گزینه‌های موجود برای هر دو طرف اختصاص داشت، از جمله احتمال انتقال این بازیکن به باشگاه الفتح با مشارکت هر دو باشگاه در تأمین حقوقی که ژوتا در حال حاضر از الاتحاد دریافت می‌کند.

منابع مذکور همچنین به دیگر گزینه‌هایی اشاره کردند که ممکن است الاتحاد پس از جدایی ژوتا با کمترین خسارت در نظر بگیرد، زیرا او به دلایل فنی از برنامه‌های تیم به سرمربیگری لوران بلان، خارج شده است. در همین راستا، احتمال خروج لوئیز فیلیپه، مدافع برزیلی تیم نیز به دلیل نارضایتی از عملکردش در دوره آماده‌سازی تابستانی افزایش یافته است، اما تا کنون هیچ اقدام عملی در این زمینه از سوی باشگاه الاتحاد انجام نشده است و آنها منتظر تأمین بودجه لازم برای پیدا کردن راه‌حل‌های مناسب هستند.

2067283

باشگاه الاتحاد تابستان گذشته با ژوتا از سلتیک اسکاتلند و فیلیپه از رئال بتیس اسپانیا قرارداد امضا کرد. ژوتا در نیم‌فصل اول لیگ روشن سعودی فصل گذشته به دلیل تصمیمات فنی از فهرست داخلی تیم کنار گذاشته شد، اما در دوره زمستانی دوباره به تیم بازگشت.

در حال حاضر، الاتحاد با هشت بازیکن خارجی، از جمله ژوتا و فیلیپه، قرارداد دارد.

دیدگاه‌ها