کد خبر : 2061702 | 23 مرداد 1403 ساعت 03:11 | 13.3K بازدید | 13 دیدگاه

ژسوس: الهلال امسال هم جام‌ها را درو می‌کند

سرمربی الهلال از انگیزه بالای تیمش برای کسب نخستین جام فصل سخن گفت.

ژسوس: الهلال امسال هم جام‌ها را درو می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال الهلال، در آستانه دیدار مقابل الاهلی در چارچوب سوپر جام عربستان، اعتماد کامل خود را به بازیکنان اصلی تیم اعلام کرد. این در حالی است که وی تأیید کرده است که مالکوم فیلیپه، بازیکن برزیلی، به همراه کالیدو کولیبالی و علی البلیهی، دو مدافع سنگالی تیم، به دلیل محرومیت در این دیدار حضور نخواهند داشت.

ژسوس در مصاحبه‌ای که روز دوشنبه با رسانه‌ها داشت، گفت: «فصل جدیدی در پیش است. ما در فصل گذشته قهرمان شدیم و حالا می‌خواهیم این عنوان را حفظ کنیم تا فصل جدید را با اعتماد به نفس و موفقیت آغاز کنیم و جام ها را از آن خود کنیم. غیبت مالکوم و سایر بازیکنان تأثیری بر تیم ما نخواهد داشت. ما 20 بازیکن آماده داریم و در تمرین امروز با ترکیب 10 در مقابل 10 بازی خواهیم کرد. این تعداد برای ما کاملاً مناسب است و من به بازیکنانم اعتماد دارم.»

ژسوس در مورد جانشینان مدافعان غایب توضیح داد: «حسان تمبکتی یک بازیکن کلیدی است و اعتماد زیادی به او داریم. همه بازیکنان آماده هستند و هیچ فایده‌ای در صحبت درباره بازیکنان غایب نیست؛ بلکه باید به کسانی که در بازی حاضر خواهند بود اعتماد کامل داشته باشیم.»

1998360

ژسوس همچنین تأکید کرد که غیبت بازیکنان تأثیری بر عملکرد تیم نخواهد داشت و الهلال با هر بازیکنی که در اختیار دارد، برای پیروزی و صعود به فینال خواهد جنگید. وی افزود: «هر بازیکنی که غایب باشد، ما جایگزین مناسبی برای او داریم. ما با فهرستی که در اختیار داریم به اینجا آمده‌ایم و به پیروزی و صعود به فینال اعتماد داریم؛ الهلال با هرکسی که حضور داشته باشد، همیشه برای پیروزی مبارزه می‌کند.»

این مربی پرتغالی همچنین از هوش بالای محمد البریک، بازیکن تیمش، تمجید کرد و گفت که او از انعطاف‌پذیری تاکتیکی برخوردار است که او را قادر می‌سازد در هر پستی بازی کند.

ژسوس در پایان تأکید کرد که الهلال همیشه در رقابت‌ها به دنبال کسب عناوین است و تیمش به این نوع فشارها عادت دارد.

این دیدار سه‌شنبه شب ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه شهر سلطان بن عبدالعزیز در محاله برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها