کد خبر : 2061672 | 22 مرداد 1403 ساعت 16:58 | 250.9K بازدید | 108 دیدگاه

به او گفتم کار پسرش یک حماسه بود؛

دکتر حسن یزدانی: پدر حسن هوشیاری خود را از دست داد

دکتر حسن یزدانی می‌گوید پدر حسن یزدانی پس از شکست او در فینال المپیک برای دقایقی هوشیاری خود را از دست داده بود.

دکتر حسن یزدانی: پدر حسن هوشیاری خود را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، پدر حسن یزدانی که برای حمایت از پسرش به پاریس سفر کرده بود، در دیدار فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پاریس که منجر به مصدومیت حسن یزدانی و شکست او مقابل حریف بلغارستانی شد با حال بد جسمانی مواجه شد.

پس از این اتفاق، مأموران پزشکی با همراهی دکتر حسن یزدانی، پزشک اتحادیه جهانی کشتی، بلافاصله وارد عمل شدند و وی را به خارج از سالن منتقل کردند.

دکتر او امروز در گفت‌وگویی درباره مشکل ایجاد شده برای پدر حسن یزدانی در سالن مسابقات حضور صحبت کرد و گفت: پدر آقای یزدانی در سالن بود و ایشان هم دچار یک حمله شد. او هوشیاری خود را برای دقایقی کاملا از دست داد. دلیل آن مشخص نبود اما معمولا در چنینی شرایطی فشار و استرس زیاد باعث حمله قلبی یا عصبی می‌شود.

او ادامه داد: ما بلافاصله او را به کلینیک محل مسابقات انتقال دادیم که خوشبختانه با بررسی‌های انجام شده مشخص شد شرایط قلبی ایشان مشکلی نداشت و صرفا یک حمله عصبی بود که به تدریج بهبود پیدا کرد. من با ایشان تا زمانی که مطمئن شوم مشکلی ندارد بودم و بعد از آن نیز او را به همکارانم سپردم و به محل مسابقات بازگشتم. روز بعد هم او را دیدم و مشکلی نداشت و خوشخبتانه حالش خوب بود.

او در پایان گفت: من به پدر حسن یزدانی توضیح دادم که کار حسن یک حماسه بود و او هیچ چیزی کم نگذاشت. ایشان باعث افتخار خانواده و یک کشور است.

دیدگاه‌ها