کد خبر : 2061658 | 22 مرداد 1403 ساعت 15:26 | 26.6K بازدید | 39 دیدگاه

با خوانده شدن نام سه ستاره لیگ؛

برج میلاد داغ دل سپاهانی‌ها را تازه کرد

شب گذشته سالن همایش برج میلاد شاهد برگزاری مراسم انتخاب برترین‌های لیگ برتر فوتبال ایران در فصل گذشته بود.

برج میلاد داغ دل سپاهانی‌ها را تازه کرد

به گزارش "ورزش‌سه"، این در حالی بود که سپاهان با داشتن سه بازیکن شاخص در میان برترین‌های لیگ بیست و سوم از سایر باشگاه‌های مدعی متفاوت و متمایز بود و سه عنوان مهم را به نام خود زد.
شهریار مغانلو فصل گذشته برای دومین مرتبه موفق به کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر شد تا کفش طلایی فوتبال ایران در حالی که خودش در تمرینات تیم جدیدش اتحاد کلبا حضور داشت به نماینده باشگاه سپاهان تقدیم شود.

محمدجواد حسین‌نژاد چهره دیگر شاخص مراسم شب گذشته بود که سبب شد نماینده سپاهان برای بار دوم هم روی صحنه بیاید و عنوان پدیده فصل گذشته لیگ برتر را به نام خودش و باشگاه اصفهانی بزند.

2067216

درنهایت باید به رامین رضائیان اشاره کرد که با نظر کارشناسان به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر معرفی شد ولی این‌بار نماینده سپاهان به روی صحنه فراخوانده نشد و خودش این جایزه را در میان تشویق حاضرین در سالن همایش دریافت کرد.

2067218

خوانده شدن نام این سه بازیکن بار دیگر حسرت هواداران سپاهان را تازه کرد. جالب اینکه هر سه بازیکن تحت قرارداد باشگاه اصفهانی بودند اما مدیران باشگاه به هر ترتیب موفق به حفظ آنها نشدند تا در فصل جدید رامین رضائیان برای استقلال بازی کند، محمدجواد حسین‌نژاد به فوتبال روسیه و تیم ماخاچ قلعه برود و شهریار هم پس از سه سال حضور متوالی و درخشش در سپاهان به فوتبال امارات برود.

2067217

البته مدیران باشگاه سپاهان تاکنون با جذب 6 بازیکن فصل گذشته لیگ برتر و همینطور امین حزباوی سعی بر بازسازی تیم مورایس داشته‌اند، اما همچنان ضعف‌های مشهودی در ترکیب طلایی پوشان به ویژه در دو پست هافبک هجومی و مهاجم دیده می‌شود که باید دید طی روزهای باقی مانده تا پایان مهلت نقل و انتقالات مدیران باشگاه سپاهان چه اقدامی برای پر کردن جای ستاره‌های فصل گذشته خواهند داشت.

دیدگاه‌ها