کد خبر : 2061644 | 22 مرداد 1403 ساعت 14:27 | 50.9K بازدید | 37 دیدگاه

خولین در کلینیک باشگاه

بمب آرژانتینی اتلتیکو را به هم ریخت

مهاجم آرژانتینی بعد از ظهر دیروز مثل یک فوق ستاره وارد مادرید شد و امروز تست‌های پزشکی اتلتیکو را با موفقیت پشت سر گذاشت.

بمب آرژانتینی اتلتیکو را به هم ریخت

به گزارش "ورزش سه"، استقبال از خولین مثل فوق ستاره‌ها بود. از باشگاه اتلتیکو نماینده‌هایی به فرودگاه رفتند تا از این ستاره بزرگ استقبال کنند.

او صبح امروز تحت معاینات پزشکی قرار گرفت و همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش می‌رود. حتی شکست مذاکرات بین چلسی و اتلتیکو برای سامو، نیز روند انتقال تغییر نداد.

خولین پس از بازی در کوپا آمه ریکا و بازی‌های المپیک، یک هفته تعطیلات را در ایبیزا سپری کرده است. تابستانی که تقریباً هیچ استراحتی در آن وجود ندارد و او فصل را نیز در سیتی شروع نخواهد کرد. اتلتیکو می‌خواهد هرچه زودتر انتقال بمب خود را رسمی کند تا برابر ویارئال به میدان برود.

2067193

اتلتیکو حدود 75 میلیون یورو ثابت و 10 میلیون یورو متغیرها برای جولیان آلوارز هزینه خواهد کرد تا او سال‌ها رهبر خط حمله این تیم باشد. یک چهره جوان و گرسنه، که با وجود داشتن پیشنهادات مالی مهم‌تر از سایر باشگاه‌ها، برای ترک منچسترسیتی و امضای قرارداد با اتلتیکو تلاش کرد. او می‌خواهد به سنگ بنای پروژه جدید دیگو سیمئونه تبدیل شود.

اتلتیکو محیطی ایده‌آل را به او پیشنهاد کرده است و با وجود ناهوئل مولینا، رودریگو دی پل و خولیانو سیمئونه آرژانتینی، همه چیز برای تطابق سریع آلوارز فراهم به نظر می‌رسد.

پس از گذراندن معاینات پزشکی، خولین امروز به سیویتاس متروپولیتانو خواهد رفت تا ورزشگاه اتلتیکو را از نزدیک ببیند. سپس مراحل نهایی امضای قرارداد را پیش خواهد برد.

همچنین کانر گالاگر که از روز پنجشنبه در مادرید به سر می‌برد نیز منتظر مراحل پایانی قراردادش است و باید منتظر اعلام رسمی انتقال او نیز باشیم.

دیدگاه‌ها