کد خبر : 2061638 | 22 مرداد 1403 ساعت 14:02 | 42.5K بازدید | 37 دیدگاه

تصمیم نهایی: پایان کار ستاره جنجالی در بارسا

مدیران باشگاه بارسلونا تصمیم قطعی درباره فروش ویتور روکه در پنجره تابستانی امسال را گرفته‌اند.

تصمیم نهایی: پایان کار ستاره جنجالی در بارسا

به گزارش "ورزش سه"، روکه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته به بارسلونا پیوست و روزهای خوبی را تحت هدایت ژاوی تجربه نکرد چون نتوانست اعتماد این بازیکن را برای حضور در ترکیب این تیم به دست آورد.

امیدوار بود که جدایی ژاوی و حضور هانسی فلیک روی نیمکت بارسا برای رقابت‌های فصل آینده لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به سود او تمام شود و تمام تلاشش را برای تاثیرگذاری روی سرمربی جدید بارسا به کار گرفت.

اما تلاش‌های ستاره برزیلی برای رضایت فلیک از او و حفظش در این تیم کافی نبود و حالا روزنامه مارکا مدعی شده است که مدیران بارسا تصمیم نهایی درباره آینده او را گرفته‌اند و دیگر تمایلی به حفظ این بازیکن ندارند و به صورت قطعی او را در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی با قرارداد قرضی یا دائمی به فروش خواهند رساند.

فلیک تصمیم داشت که در تور پیش فصل در آمریکا به روکه فرصتی برای نشان دادن توانایی‌هایش بدهد اما او نتوانست این مربی را تحت تاثیر قرار دهد. فلیک پس از پایان تور آمریکا به مدیران این باشگاه اعلام کرد که می‌توانند برای فروش او اقدام کنند.

فروش روکه تاثیر در شرایط مالی باشگاه بارسلونا برای ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش نخواهد داشت چون این بازیکن هنوز در فهرست بازیکنان این تیم برای فصل آینده در لالیگا ثبت نشده بود اما بارسا می‌تواند از پول فروش او بودجه لازم برای خرید دیگر ستاره‌های مدنظرش را تامین کند.

دیدگاه‌ها