کد خبر : 2061635 | 22 مرداد 1403 ساعت 13:58 | 13.1K بازدید | 31 دیدگاه

رقابت بزرگ برای جایزه بازیکن جوان فصل انگلیس

اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای انگلیس فهرست شش نفره نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن جوان لیگ برتر را اعلام کردند.

رقابت بزرگ برای جایزه بازیکن جوان فصل انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، ستاره‌های جوان بسیاری در طول فصل گذشته در ترکیب تیم‌های بزرگی مانند آرسنال و چلسی و همچنین منچستر یونایتد در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس درخشان ظاهر شدند و نام‌شان را به عنوان بازیکنان آینده‌دار در فوتبال اروپا مطرح کردند.

حالا اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای فوتبال انگلیس فهرستی شش نفره از نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن جوان لیگ برتر در رقابت‌های فصل گذشته را اعلام کرده که نام ستاره‌های آشنایی در آن به چشم می‌خورد.

بوکایو ساکا که فصل گذشته نقش مهمی در حضور آرسنال در کورس قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس داشت یکی از نامزدهای دریافت این جایزه است. کول پالمر که پس از ترک منچسترسیتی توانست به ستاره درخشانی در چلسی تبدیل شود و توجه بسیاری را به خود جلب کند هم دومین نامزدی است که نامش در این فهرست قرار گرفته است.

2016002

کوبی ماینو ستاره جوان منچستر یونایتد در فصل گذشته در ترکیب این تیم خوش درخشید و حتی توانست در ترکیب تیم ملی انگلیس در یورو ۲۰۲۴ هم به میدان برود و حالا فرصت کسب این جایزه را خواهد داشت. الخاندرو گارناچو، هم‌تیمی او، که یکی از بازیکنان موثر شیاطین سرخ در فصل گذشته بود هم دیگر نامزد دریافت این جایزه به حساب می‌آید.

2008394

ژوائو پدرو از برایتون و مایکل اولیسه از کریستال پالاس هم دو ستاره جوان دیگری هستند که حالا در کنار ستاره‌های بزرگ لیگ برتر انگلیس قرار دارند و باید منتظر باشند تا تکلیف برنده نهایی این جایزه مشخص شود.

1975865

دیدگاه‌ها