کد خبر : 2061624 | 22 مرداد 1403 ساعت 13:03 | 50.9K بازدید | 66 دیدگاه

دردسر جدی بارسا: ستاره جدید نمی‌تواند بازی کند

بارسلونا بار دیگر با مشکل ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش روبرو است و باید برای ثبت قرارداد دنی اولمو تلاش کند.

دردسر جدی بارسا: ستاره جدید نمی‌تواند بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه بارسلونا تمام تلاش‌شان را برای تقویت این تیم و به خدمت گرفتن بازیکنانی که هانسی فلیک خواهان جذب آنها بود به کار گرفتند و در نهایت موفق شدند دنی اولمو را پس از توافق با لایپزیش به صورت رسمی و با امضای قراردادی پنج ساله به خدمت بگیرند.

این ستاره اسپانیایی در چند روز اخیر در تمرینات بارسلونا حاضر شده و خودش را برای بازی در ترکیب اصلی این تیم از ابتدای رقابت‌های لالیگا آماده می‌کند اما احتمال این که او نتواند در بازی هفته اول تیمش مقابل والنسیا که شنبه شب برگزار خواهد شد حضور داشته باشد بسیار زیاد است.

کادناسر خبر داده است که در صورتی که بارسا موفق به حل مشکل مالی با فروش چند بازیکن یا تامین پول از منبعی دیگر نشود، نمی‌تواند قرارداد این بازیکن را در لالیگا به ثبت برساند و به این ترتیب او اجازه بازی کردن برای این تیم تا زمان ثبت قراردادش را نخواهد داشت.

این مشکلی است که بارسا در طول چند تابستان گذشته هم با آن روبه‌رو بود اما در نهایت موفق به حل این مسئله شد اما شرایط در حال حاضر برای آنها بحرانی‌تر است چون این باشگاه باید ۶۰ میلیون یورو دریافت کند تا اجازه ثبت این قرارداد را داشته باشد و در فاصله کمتر از شش روز تا شروع فصل جدید هنوز موفق به تامین این مبلغ نشده که باعث نگرانی هواداران این تیم شده است.

دیدگاه‌ها