کد خبر : 2061619 | 22 مرداد 1403 ساعت 12:54 | 35.9K بازدید | 29 دیدگاه

با این پیراهن یوونتوس به مهمانی بروید! (عکس)

تصاویر منتشر شده از پیراهن سوم یوونتوس برای فصل آینده با استقبال بسیاری روبه‌رو شده است.

با این پیراهن یوونتوس به مهمانی بروید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فاصله زیادی تا آغاز رقابت‌های فصل جدید سری آ ایتالیا باقی نمانده است و یوونتوس باید در اولین دیدارش در فصل ۲۵-۲۰۲۴ روز دوشنبه هفته آینده در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان تیم تازه صعود کرده کومو باشد.

تصاویر منتشر شده از الکس دل پیرو به عنوان اسطوره این باشگاه در حالی که پیراهن جدید این تیم را به تن داشت در کنار ستاره‌های دیگر دنیای فوتبال مانند زین‌الدین زیدان و ریو فردیناند و پاتریک ویرا در صفحه رسمی آدیداس توجه بسیاری را از شب گذشته به خود جلب کرده بود و حالا انتشار تصاویر رسمی این پیراهن با استقبال بسیار زیادی روبه‌رو شده است.

2067155

پیراهن سوم یوونتوس برای فصل جدید که با همکاری آدیداس طراحی شده به عقیده بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی شباهت زیادی به پیراهن ورزشی ندارد و برای استفاده روزانه و حتی در مهمانی هم مناسب است!

استفاده از رنگ سرمه‎‌ای تیره با الگوهای یکسان چند ضلعی روی آن و همچنین لوگوی آدیداس و آرم مربوط به یوونتوس که با رنگ طلایی طراحی شده جلوه زیبایی به این پیراهن داده است اما نقطه اوج آن مربوط به یقه و دکمه و البته شکل خاص سر آستین است که باعث شده است این پیراهن کاملا متفاوت باشد و از همین حالا به یکی از پیراهن‌های محبوب بین فوتبال‌دوستان در اروپا تبدیل شود.

2067156
2067158
2067159

دیدگاه‌ها