کد خبر : 2061608 | 22 مرداد 1403 ساعت 12:08 | 32K بازدید | 16 دیدگاه

دلیل چه بود؟

استوری مرموز نیکو ویلیامز که زود پاک شد

نیکو ویلیامز دیروز با بازنشر یک پست در استوری اینستاگرام خود و سپس پاک کردن سریع آن خبرساز شد.

استوری مرموز نیکو ویلیامز که زود پاک شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در بازار نقل و انتقالات به کار بر روی نهایی کردن انتقال نیکو ویلیامز ادامه می‌دهد. دیروز اسپورت ادعا کرد که منابع داخلی باشگاه به این روزنامه اطمینان داده‌اند که "نیکو به ما گفته است که می‌خواهد تابستان امسال به بارسا بیاید."
به گفته همین منابع، اکنون زمان طراحی ساختار لازم برای تامین مالی و پرداخت بند فسخ 58 میلیون یورویی این بازیکن است. کاری که آسان نخواهد بود، اما برای انجام انتقال ضروری است.
در بارسا معتقدند که او هفته آینده قرارداد امضا خواهد کرد. اگر همه چیز مناسب باشد و همانطور که باشگاه اطمینان می‌دهد، بازیکن بله نهایی را داده باشد، قرارداد بسته خواهد شد. در واقع اراده بازیکن مهم‌ترین اصل است.

در اوج شایعات، نیکو دیروز پیامی مرموز را در حساب شخصی خود در اینستاگرام بازنشر کرد که دقایقی بعد حذف شد: «از خود چیزهای زیادی مطالبه کنید و از دیگران انتظار کمی داشته باشید. به این ترتیب از دردسر نجات خواهید یافت.»

2067138

این جمله از فیلسوف کنفوسیوس نقل شده که نیکو ویلیامز آن را بازنشر کرده بود و مشخص نیست به چه دلیل آن را زود پاک کرد.

نیکو این روزها به تمرینات خود با باشگاه اتلتیک ادامه می‌دهد و منتظر است تا آینده خود را حل و فصل کند. او از فهرست بازی اخیر تیمش برابر اشتوتگارت خط خورده بود و باید دید برای هفته اول لالیگا مقابل ختافه (پنجشنبه شب) دعوت می‌شود یا خیر.

دیدگاه‌ها