کد خبر : 2061606 | 22 مرداد 1403 ساعت 11:59 | 33.2K بازدید | 49 دیدگاه

خشم اسطوره یونایتد: بازیکن مازاد بقیه را می‌خریم!

پل اسکولز به هیج وجه از تصمیم مدیران منچستریونایتد برای جذب ماتیس دی‌لیخت راضی نیست.

خشم اسطوره یونایتد: بازیکن مازاد بقیه را می‌خریم!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران منچستریونایتد مذاکرات برای به خدمت گرفتن ماتیس دی‌لیخت را از مدتی قبل آغاز کرده بودند و به نظر می‌رسد که توافق نهایی برای انتقال او به اولدترافورد بالاخره به دست آمده و او ساعتی قبل با حضور در فرودگاه شهر مونیخ راهی منچستر شد.

این ستاره هلندی فصل گذشته از ترکیب اصلی بایرن کنار گذاشته شد و این موضوع برایش خوشایند نبود. به همین دلیل به صورت جدی به دنبال ترک این باشگاه و پیوستن به تیمی بود که بتواند فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد و در نهایت هم با یونایتد به توافق رسید اما اسکولز از این انتقال اصلا راضی نیست.

2056885

ستاره سابق شیاطین سرخ در گفت‌وگو با اسکای در این باره اظهار داشت: «ما در حال صحبت درباره بازیکنی هستیم که حتی نتوانسته است در ترکیب اصلی تیم خودش بازی کند. دی‌لیخت فصل قبل در ترکیب اصلی بایرن حضور نداشت و این باید نگرانی بزرگ برای یونایتد باشد، خصوصا که اریک دایر به او ترجیح داده شد. من واقعا نگران این وضعیت هستم.

چرا یونایتد باید بازیکنی را با مبالغ هنگفت ۳۰ یا ۴۰ میلیون پوندی به خدمت بگیرد، در حالی که عملا در حال پرداخت این مبلغ برای گذشته او است. یوونتوس از شر او خلاص شد. او حتی در یووه هم به اندازه کافی خوب نبود و این اتفاق در بایرن تکرار شد. او حالا قرار است به عنوان یک مدافع درجه دو به یونایتد بیاید.»

دیدگاه‌ها