کد خبر : 2061596 | 22 مرداد 1403 ساعت 11:06 | 38K بازدید | 20 دیدگاه

خبر بد پپ: مصدومیت ستاره سیتی جدی است

پپ گواردیولا می‌گوید جک گریلیش به احتمال زیاد در دیدار برابر چلسی در هفته اول لیگ برتر انگلیس هم غایب خواهد بود.

خبر بد پپ: مصدومیت ستاره سیتی جدی است

به گزارش "ورزش سه"، گریلیش نتوانست در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر انگلیس عملکرد چندان خوبی داشته باشد و این اتفاق با ناکامی او در تیم ملی این کشور و خط خوردن از فهرست نهایی برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از سوی گرت ساوت‌گیت همراه بود.

این اتفاقات به او انگیزه بسیاری داد که با نهایت قدرت و توانش در تمرینات پیش فصل سیتی حاضر شود تا بتواند بار دیگر به دوران اوج برگردد. او در تمامی دیدارهای دوستانه پیش فصل برای سیتی به میدان رفت و عملکرد درخشانی را هم به نمایش گذاشت تا همه به او برای یک فصل عالی امیدوار شوند.

اما در فاصله چند ساعت پیش از بازی برابر منچستریونایتد در دیدار سوپرجام فوتبال انگلیس بود که اعلام شد او به دلیل احساس دردی که دارد قادر به حضور در این بازی نخواهد بود و حالا پپ گواردیولا اعلام کرده است که او در بازی برابر چلسی در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم حضور نخواهد داشت تا مشخص شود که مصدومیت او جدی‌تر از حد تصور است.

سرمربی سیتی در این باره به خبرنگاران گفت: «گریلیش دو روز بود که خوب نبود و احساس درد داشت اما این درد در روز جمعه خیلی زیاد بود و حالش خوب نبود. من فکر نمی‌کنم مشکل خیلی بزرگی باشد اما ما اصلا ریسک نخواهیم کرد. این ضربه بزرگی برای ماست چون او ریتم تیم را در اختیار داشت.

شاید گریلیش شرایط بدی برای بازی برابر چلسی نداشته باشد اما احتمالا در این بازی غایب خواهد بود. اطمینان دارم که می‌تواند خودش را برای بازی برابر ایپسویچ به شرایط بهتری برساند. اگر حالا مصدوم شده بود، سه هفته یا یک ماه را از دست می‌داد.»

دیدگاه‌ها