کد خبر : 2061584 | 22 مرداد 1403 ساعت 09:52 | 6.1K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای کین: انتخاب مربی انگلیس به من مربوط نیست

هری کین می‌گوید انتخاب سرمربی جدید تیم ملی انگلیس از حیطه اختیارات او خارج است.

ادعای کین: انتخاب مربی انگلیس به من مربوط نیست

به گزارش "ورزش سه"، گرت ساوت‌گیت با وجود عملکرد بسیار خوبی که در تیم ملی انگلیس داشت و توانست سه شیرها را به نیمه‌نهایی جام جهانی و همچنین دو فینال متوالی در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا برساند باز هم در کسب جام قهرمانی برای آنها ناکام بود و انتقادهای زیادی از او مطرح شد.

همین باعث شد که این مربی انگلیسی تصمیم بگیرد که به دوران حضورش روی نیمکت انگلیس خاتمه دهد و پس از رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ که با نایب قهرمانی آنها همراه بود از سمتش به عنوان سرمربی این تیم کناره‌گیری کرد. اتحادیه فوتبال انگلیس هم بلافاصله جست‌وجو برای پیدا کردن یک گزینه خوب را آغاز کرد.

چند روز قبل اعلام شد که لی کارزلی که هدایت تیم زیر ۲۱ سال این کشور را برعهده دارد به عنوان سرمربی موقت این تیم انتخاب شده است تا آنها بتوانند برای انتخاب یک مربی بزرگ و مناسب به توافق نهایی دست پیدا کنند و این انتخاب واکنش بسیاری را به دنبال داشت و بسیاری از هواداران از آن ناراضی بودند.

هری کین در گفت‌وگو با اسکای اسپورت در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت: «از نظر من به عنوان کاپیتان و بازیکن، ما باید پشت این مربی باشیم. دو بازی مهم در پیش داریم و پس از تورنمنتی که پشت سر گذاشتیم می‌خواهیم یک آغاز خوب و درخشان داشته باشیم و بتوانیم دوباره به اوج برگردیم. این تمام کاری است که می‌توانیم انجام دهیم. این تصمیم به من مربوط نیست. تنها کاری که می‌توانم انجام دهم این است که بهترین بازی را برای او و کشورم به نمایش بگذارم.»

دیدگاه‌ها