کد خبر : 2061563 | 22 مرداد 1403 ساعت 02:02 | 99.1K بازدید | 73 دیدگاه

گاسپرینی: سوپرجام مقابل رئال مادرید غیرقابل تصور بود

جان پیه‌رو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، می‌گوید هیچوقت فکرش را هم نمی‌کرد که در سوپرجام اروپا با رئال مادرید بازی کند.

گاسپرینی: سوپرجام مقابل رئال مادرید غیرقابل تصور بود

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا بدون شک یکی از تیم‌های شگفت‌انگیز فصل گذشته فوتبال اروپا بود.

تیم تحت هدایت جیان پیه‌رو گاسپرینی که فصل گذشته با 69 امتیاز در رده چهارم جدول سری A ایستاد، در جام حذفی و رقابت‌های اروپایی هم عملکرد قابل توجهی نشان داد.

این تیم اگرچه در فینال جام حذفی مقابل یوونتوس شکست خورد اما در اروپا دست به کار بزرگی زد و بایرلورکوزن که برای یک فصل شکست نخورده بود را از پیش رو برداشت و جام را بالای سر برد.

به همین دلیل قهرمان لیگ اروپا، قبل از شروع فصل جدید فوتبال در اروپا باید در سوپرجام به مصاف رئال مادرید برود که فصل قبل چمپیونزلیگ را فتح کرده بود.

2067084

این بازی حساس روز چهارشنبه برگزار می‌شود و قبل از آن گاسپرینی درباره رویارویی با تیم کارلو آنچلوتی با سایت رسمی باشگاه مصاحبه‌ای انجام داده است.

گاسپرینی گفت: "این بازی برای من و همینطور آتالانتا یک اتفاق خارق‌العاده خواهد بود. ما به مصاف قهرمان‌ترین و موفق‌ترین تیم جهان خواهیم رفت.

اصلا فکرش را هم نمی‌کردیم که بخواهیم در چنین بازی سختی برای چنین جام مهمی رقابت‌ کنیم. این مایه غرور ما خواهد بود و این احساس وجود دارد که می‌خواهیم در برابر قوی‌ترین باشگاه جهان بازی کنیم. برای برگامو و هوادارانش این یک لحظه عالی است، شاید بهترین لحظه ممکن."

دیدگاه‌ها