کد خبر : 2061552 | 22 مرداد 1403 ساعت 06:24 | 23K بازدید | 28 دیدگاه

برای حسن یزدانی و زارع خیلی ناراحت شدم:

فریبا: رقم‌های نقل و انتقالات را دیدم سرم گیج رفت

پیشکسوت استقلال عملکرد استقلال در نقل و انتقالات را مثبت ارزیابی کرد.

فریبا: رقم‌های نقل و انتقالات را دیدم سرم گیج رفت

به گزارش "ورزش سه"، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در مراسم‌ برترین‌های لیگ حاضر شد و برای دقایقی به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

فصل گذشته خوب بود و هیجان تا لحظات پایان بود، مشکلات داوری هم وجود داشت، اما این هیجان در بالا و پایین جدول تا لحظات آخر ادامه داشت، نهایتا تیم قهرمان مشخص شد، امروز دعوت شدیم در مراسم برترین‌ها که کار پسندیده‌ای هست، البته زمان ما صدا می‌کردن می‌رفتیم بازی می‌کردیم و اتفاق خاصی نمی‌افتاد، من آقای گل جام ملت‌های آسیا شدم یک برگه به من ندادند، اما الان توپ طلا می‌دهند.

فریبا درباره شرایط نقل و انتقالات و قیمت‌های نجومی گفت: سرم گیج رفت از قیمت‌ها ولی نوش‌جانشان، شاید مردم فقط نود دقیقه داخل زمین را ببیند اما فوتبالیست زحمات زیادی می‌کشد، در فصل بدنسازی شرایط سختی را تحمل می‌کنند، همه جای دنیا به همین شکل شده و فقط بحث اینجاست که نسبت به پولی که می‌گیرند عملکرد فنی خوبی داشته باشند.

او درباره شرایط استقلال گفت: نقل و انتقالات خیلی خوبی داشته و باید برویم در مسابقات ببینیم چه اتفاقی رقم خواهد خورد.

فریبا در انتها درباره مسابقات المپیک صحبت کرد و گفت: برای حسین یزدانی و امیرحسین زارع خیلی ناراحت شدم، حسن یزدانی با یک داشت حریف خود را می‌برد، دستشان درد نکند، کشتی و تکواندو بار کل کاروان ایران را روی دوش کشید.

دیدگاه‌ها