کد خبر : 2061540 | 22 مرداد 1403 ساعت 03:57 | 24.3K بازدید | 6 دیدگاه

ادامه جستجوها

لایپزیش جانشین دنی اولمو را پیدا کرد

یکی از برترین ستارگان اردیویسه هلند، می‌تواند جایگزین دنی اولمو در لایپزیش باشد.

لایپزیش جانشین دنی اولمو را پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، کیکر گزارش داد که سران باشگاه لایپزیش پس از فروختن دنی اولمو به بارسلونا، سریعاً به دنبال ستاره‌ای برای جایگزینی‌اش رفته‌اند و یوهان باکایوکو، وینگر راست 21 ساله ملی‌پوش بلژیکی PSV، احتمالا این ستاره خواهد بود.

قبلاً نیز گزارش شده بود که این وینگر بلژیکی علاقه‌ی زیادی به منتقل شدن به تیم تحت مالکیت ردبول دارد؛ اما آن‌ها باید برای جذب باکایوکو با باشگاه‌هایی از لیگ برتر انگلیس و بایرن مونیخ رقابت می‌کردند.

علاوه بر این، لایپزیش به علت ارزش بالای باکایوکو، پیش از این‌که توانایی به‌خدمت‌گیری‌اش را داشته باشد، باید یکی از ستارگانش را به فروش می‌رساند و حالا با فروش دنی اولمو به بارسلونا، تیم مارکو روزه حالا منابع مالی کافی برای جذب این ستاره جوان، که در ترنسفرمارکت 45 میلیون یورو ارزش‌گذاری شده و قراردادش با پی‌اس‌وی آیندهوون تا 2 سال دیگر اعتبار دارد - در اختیار دارند.

همان‌طور که در این گزارش ادعا شده، باکایوکو هدف ایده‌آلی برای لایپزیش خواهد بود؛ زیرا آن‌ها به دنبال جایگزینی اولمو با بازیکن «پست 10 تخصصی» نیستند، بلکه وینگری می‌خواهند که توانایی شوت‌زنی در داخل محوطه‌ی جریمه بالایی داشته باشد.

البته هنوز این مذاکره وارد مرحله‌ی پیشرفته نشده و تمرکز سران لایپزیش بر گزینه‌های دیگری است.

گفتنی است که پیش‌تر از باکایوکو به عنوان گزینه لیورپول برای جایگزینی محمد صلاح در آینده نام برده شده بود.

دیدگاه‌ها