کد خبر : 2061538 | 22 مرداد 1403 ساعت 03:03 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

پس از یک نبرد جنجالی و نیمه تمام؛

ثبت اولین پیروزی فولادی‌ها به شکل دراماتیک

فولاد هرمزگان، تیمی تازه‌پا که با قهرمانی در لیگ دسته اول به لیگ برتر راه یافت و برای نخستین پیروزی تا هفته پنجم انتظار کشید و با تماشاگرانش جشن خاطره‌انگیزی گرفت.

ثبت اولین پیروزی فولادی‌ها به شکل دراماتیک

به گزارش "ورزش سه"، فولادی‌ها این فرصت را داشتند تا در ایستگاه سوم، سوروسات نخستین پیروزی تاریخ خود در لیگ برتر را و در برابر ایرالکو بر پا کنند، که آن مسابقه جنجالی و مخاطره‌آمیز نیمه‌تمام ماند. با این حال، پس از یک نمایش جانانه به‌رغم شکست مقابل صدرنشین در دیدار خانگی گذشته با درخشش علی‌رضا شیخلر در صف‌آرایی با سن ایچ ساوه به پیروزی مهم و شیرینی دست یافتند و به اوضاع‌شان در جدول لیگ سامان دادند. شاگردان امیری در دومینوی گلزنی سربلند از زمین خارج شدند و با توجه به انتظار حکم کمیته انضباطی بازی ایرالکو، هم‌اکنون تا پایان هفته پنجم با چهار امتیاز در رده نهم جای گرفته‌اند.

حضور فولاد در لیگ برتر سوی مثبت دیگری هم داشته است. فوتسال ایران با سرمایه آن‌ها سرانجام در منطقه جنوب جان گرفته. فولادی‌ها حال و هوای از بین رفته فوتسال در جنوب ایران را پس از نابودی آذرخش تغییر داده‌اند و با ترکیب سرمایه‌گذاری پالایش نفت در بندرعباس و همچنین بهره‌مندی از ستاره‌های با استعداد که با حضور این دو تیم باعث شکوفایی آن‌ها شده است.

فولاد در نقل و انتقالات، ستاره‌های مطرحی از جمله ابوالقاسم عروجی، حمزه کدخدا، مرتضی عزتی و همچنین بکا اکماتالیف دروازه‌بان تیم ملی قرقیزستان را جذب کرد و عملکرد پر سر و صدایی داشت. همچنین به نظر می‌رسد مدیران این تیم برای فصول آینده برنامه بیشتری در بخش سرمایه‌گذاری و ساختن تیمی کهکشانی برنامه‌ریزی خواهند کرد.

2067011

هرمزگانی‌ها در دیدار آینده مهمان تیم شگفتی‌ساز هیئت فوتبال قم هستند و امیدوارند اولین پیروزی خارج از خانه را هم به‌دست بیاورند و با عملکرد و جایگاهی مطلوب راهی تعطیلات لیگ برتر شوند.

2067010

دیدگاه‌ها