کد خبر : 2061531 | 22 مرداد 1403 ساعت 05:45 | 24.8K بازدید | 8 دیدگاه

زیزو، هدف جدید تیم عربستانی! (عکس)

ستاره المپیک پاریس چشم تیم عربستانی را گرفت!

زیزو، هدف جدید تیم عربستانی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، احمد زیزو ستاره مصری تیم فوتبال زمالک، پس از درخشش در المپیک 2024 پاریس و رسیدن به نیمه‌نهایی با تیم ملی مصر، پیشنهادی از باشگاه نئوم عربستان دریافت کرده است.

زیزو در این رقابت‌ها با تیم ملی مصر به نیمه‌نهایی رسید، اما در بازی برای کسب مدال برنز با نتیجه 6 بر صفر مقابل مغرب شکست خورد.

احمد سالم، سخنگوی باشگاه زمالک، در گفتگو با کانال مصری “آن تایم اسپورت” اعلام کرد که این باشگاه یک پیشنهاد رسمی از نئوم برای خرید زیزو دریافت کرده است. او افزود که هیئت مدیره باشگاه در حال بررسی این پیشنهاد است، اما با توجه به تمایل زیزو برای ادامه همکاری با زمالک، این بازیکن در فهرست فروش قرار ندارد.

سالم همچنین اشاره کرد که ارزش مالی این پیشنهاد بیش از 6 میلیون دلار است و قرار است جلسه‌ای با زیزو و پدرش برای تمدید قرارداد برگزار شود، او تأکید کرد که هیچ تغییری در وضعیت زیزو در زمالک وجود ندارد و تنها نکته جدید، پیشنهاد عربستان است که در حال بررسی شرایط مالی آن هستند.

2067002

وی در ادامه به وضعیت مالی دشوار باشگاه اشاره کرد و گفت: «باشگاه نیاز فوری به نقدینگی دارد، اما این موضوع ربطی به زیزو ندارد.»

زیزو با زمالک تا تابستان 2025 اعتبار دارد و باشگاه به دنبال تمدید سریع قرارداد او است تا از جدایی رایگان در آینده جلوگیری کند.

باشگاه نئوم در لیگ دسته اول عربستان، در دوره اخیر موفق به جذب بازیکنان مطرحی از جمله احمد هگازی، رومارینیو و سلمان الفرج شده است.

دیدگاه‌ها