کد خبر : 2061529 | 22 مرداد 1403 ساعت 07:45 | 12.8K بازدید | 13 دیدگاه

ستاره یوونتوس: با موتا هجومی‌تر بازی می‌کنیم

تیموتی وه‌آ، وینگر یوونتوس، می‌گوید این تیم با حضور تیاگو موتا هجومی‌تر بازی می‌کند.

ستاره یوونتوس: با موتا هجومی‌تر بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در سومین بازی پیش‌فصل هم موفق به کسب برد نشد. تیم تحت هدایت تیاگو موتا امروز با نتیجه 2-0 مقابل اتلتیکومادرید شکست خورد.

یوونتوس قبل از این در بازی مقابل برست به تساوی 2-2 رسیده بود و با نتیجه 3-0 مقابل نورنبرگ شکست خورد.

تیموتی وه‌آ، وینگر آمریکایی، در پایان این بازی با سایت رسمی یوونتوس صحبت کرد و با وجود این نتایج، معتقد است که تیمش در مسیر درستی قرار دارد.

وه‌آ گفت: "امروز چیزهای مثبتی در بازی دیدم، به‌خصوص در نیمه اول، ما باید در تمرینات همینطور به کارمان ادامه دهیم، چون بازی بعدی در سری A خواهد بود و اهمیت بیشتری خواهد داشت."

2066996

او با اشاره به نتایج یوونتوس گفت: "با توجه به اینکه این یک بازی دوستانه پیش‌فصل بود، بابت این شکست نگران نیستیم. کاملاً روی داخل زمین و کمک به تیم متمرکزم و باید همه با هم به همین منوال ادامه دهیم. ما یک مربی جدید داریم، یک سیستم بازی جدید، بیشتر روی حمله متمرکز شده، و فکر می‌کنم که من نیز بازیکن متفاوتی خواهم بود، این چیزی است که هر روز با هم روی آن کار می‌کنیم، ما یک رابطه عالی داریم."

از صحبت‌های وه‌آ اینطور برداشت می‌شود که او هم یکی از مخالفان ادامه همکاری یوونتوس با مکس آلگری بود. آلگری علی‌رغم کسب قهرمانی کوپا ایتالیا به دلیل اختلاف با مدیران باشگاه از سمتش برکنار شده بود.

دیدگاه‌ها